So Lovely (S) (Varmblods traver)
75200211S053507
<<< Hesten er ikke norskregistrert. Kontakt hestens hjemland (Sverige) for utfyllende opplysninger >>>
-
Farge:
Lysbrun
-
Årgang:
2005
-
Alder:
19 år
-
Kjønn:
Hoppe
-
Eier:
Sverige, S-161 BROMMA,
-
Oppdretter:
Sverige, S-161 BROMMA,
-
Starter:
32
-
1. plass:
7
-
2. plass:
5
-
3. plass:
2
-
Plassering:
7
-
Volte:
(4)*17,2M
-
Auto:
(5)*14,7aK
-
Premier:
kr 180 645
Karriere
År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
2009 |
12 |
2 |
2 |
1 |
5 |
15,0a |
52462 |
52 462 |
2010 |
17 |
5 |
3 |
1 |
2 |
14,7a |
116828 |
116 828 |
2011 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
18,9a |
0 |
0 |
Starter
Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
Olle Carlsson (T) |
Leangen Travbane |
|
03 |
6/2140 |
6 |
7 |
|
20,0a |
0 |
|
|
69 |
0 |
0 |
|
|
Olle Carlsson (T) |
Östersund |
|
03 |
0/2140 |
0 |
4 |
|
18,9a |
0 |
|
|
189 |
0 |
0 |
|
|
Bo Ekløf (T) |
Bergsåker |
|
01 |
0/2140 |
0 |
1 |
|
br a |
- |
|
|
233 |
0 |
0 |
|
|
Olle Carlsson (T) |
Östersund |
|
08 |
0/2140 |
0 |
2 |
|
br a |
- |
|
|
60 |
0 |
0 |
|
|
Olle Carlsson (T) |
Östersund |
|
03 |
0/2140 |
0 |
1 |
|
17,7a |
3 |
|
|
47 |
6465 |
6 465 |
|
|
Bo Ekløf (T) |
Bergsåker |
|
06 |
0/2140 |
0 |
1 |
|
16,1a |
2 |
|
|
71 |
8081 |
8 081 |
|
|
Olle Carlsson (T) |
Leangen Travbane |
|
05 |
1/1640 |
1 |
1 |
|
16,2a |
6 |
|
|
20 |
2000 |
2 000 |
|
|
Olle Carlsson (T) |
Dannero |
|
07 |
0/1640 |
0 |
1 |
|
14,7a |
1 |
|
|
26 |
12929 |
12 929 |
|
|
Olle Carlsson (T) |
Hoting |
|
03 |
0/2040 |
0 |
2 |
|
18,3a |
1 |
|
|
17 |
12121 |
12 121 |
|
|
Martin P Djuse (A) |
Dannero |
|
01 |
0/1640 |
0 |
2 |
|
15,4a |
6 |
|
|
50 |
2424 |
2 424 |
|
|
Bo Ekløf (T) |
Bollnäs |
|
01 |
0/2140 |
0 |
1 |
|
16,4a |
2 |
|
|
26 |
14545 |
14 545 |
|
|
Olle Carlsson (T) |
Östersund |
|
04 |
0/2140 |
0 |
2 |
|
dg |
- |
|
|
74 |
0 |
0 |
|
|
Olle Carlsson (T) |
Leangen Travbane |
|
08 |
3/1640 |
3 |
5 |
|
17,2a |
1 |
|
|
29 |
20000 |
20 000 |
|
|
Susanne H. Osterling (S) |
Umeå |
|
10 |
0/1640 |
0 |
2 |
|
15,2a |
1 |
|
|
45 |
20202 |
20 202 |
|
|
Olle Carlsson (T) |
Östersund |
|
07 |
0/2160 |
0 |
1 |
|
dg |
- |
|
|
201 |
0 |
0 |
|
|
Olle Carlsson (T) |
Leangen Travbane |
|
09 |
10/1640 |
10 |
10 |
|
19,0a |
0 |
|
|
22 |
0 |
0 |
|
|
Olle Carlsson (T) |
Leangen Travbane |
|
06 |
8/2140 |
8 |
8 |
|
br ag |
- |
|
G |
28 |
0 |
0 |
|
|
Olle Carlsson (T) |
Östersund |
|
10 |
0/2160 |
0 |
1 |
|
20,5 |
2 |
|
|
42 |
6061 |
6 061 |
|
|
Olle Carlsson (T) |
Leangen Travbane |
|
03 |
3/1640 |
3 |
4 |
|
18,2a |
1 |
|
|
26 |
12000 |
12 000 |
|
|
Olle Carlsson (T) |
Leangen Travbane |
|
06 |
9/1640 |
9 |
9 |
|
17,9a |
3 |
|
|
22 |
4000 |
4 000 |
|
|
Bo Ekløf (T) |
Östersund |
|
09 |
0/2160 |
0 |
1 |
|
18,3 |
8 |
|
|
41 |
1716 |
1 716 |
|
|
Bo Ekløf (T) |
Bergsåker |
|
02 |
0/2140 |
0 |
1 |
|
19,0a |
6 |
|
|
55 |
1716 |
1 716 |
|
|
Bo Ekløf (T) |
Bergsåker |
|
10 |
0/1640 |
0 |
1 |
|
15,0a |
2 |
|
|
81 |
8580 |
8 580 |
|
|
Olle Carlsson (T) |
Solänget |
|
01 |
0/2140 |
0 |
1 |
|
17,0a |
5 |
|
|
120 |
3432 |
3 432 |
|
|
Olle Carlsson (T) |
Leangen Travbane |
|
10 |
12/1640 |
12 |
12 |
|
17,9a |
4 |
|
|
27 |
3000 |
3 000 |
|
|
Olle Carlsson (T) |
Leangen Travbane |
|
07 |
6/2140 |
6 |
7 |
|
19,9a |
1 |
|
|
20 |
12000 |
12 000 |
|
|
Bo Ekløf (T) |
Solänget |
|
01 |
0/2140 |
0 |
1 |
|
17,2 |
1 |
|
|
22 |
12870 |
12 870 |
|
|
Olle Carlsson (T) |
Dannero |
|
08 |
0/2140 |
0 |
1 |
|
dg |
- |
|
|
58 |
0 |
0 |
|
|
Olle Carlsson (T) |
Oviken |
|
01 |
0/2100 |
0 |
1 |
|
22,8 |
2 |
|
|
16 |
3432 |
3 432 |
|
|
Olle Carlsson (T) |
Hagmyren |
|
02 |
0/2140 |
0 |
1 |
|
20,8 |
7 |
|
|
33 |
1716 |
1 716 |
|
|
Olle Carlsson (T) |
Östersund |
|
03 |
0/2140 |
0 |
1 |
|
br g |
- |
|
G |
42 |
0 |
0 |
|
|
Avkom
Navn |
Årgang |
Sert. status |
Kjønn |
Premiegrad |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Premier |
Rekord volte |
Rekord auto |
Far |
Farfar |
Kövras So Far* (S) |
2014 |
Sertifisert |
V |
|
61 |
8 |
8 |
10 |
19 |
868848 |
15,0 |
10,4a |
Farifant (IT) |
And Arifant |
Utstilling
Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |