Status:
Død
Lenic (Kaldblods traver)
N-80-0205
- Farge: Brun
- Årgang: 1980
- Kjønn: Hingst
- Eier: Erik Årbogen, DISENÅ
- Oppdretter: Erik Årbogen, DISENÅ
- Starter: 15
- 1. plass: 3
- 2. plass: 0
- 3. plass: 0
- Plassering: 5
- Volte: (4)*37,1K
- Auto: (4)36,8aK
- Premier: kr 21 400
Starter
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Frode Fladen (T) | Vikodden Travbane | 02 | 1/1800 | 1 | 1 | 40,9 | 0 | 0075 | 0 | ||||||
Brede Killingmo (T) | Bjerke Travbane | 01 | 1/1600 | 1 | 1 | 36,9a | 0 | 0109 | 0 | ||||||
Brede Killingmo (T) | Momarken Travbane | 07 | 12/1600 | 12 | 12 | 36,8a | 6 | 0170 | 800 | ||||||
Brede Killingmo (T) | Momarken Travbane | 03 | 12/1620 | 12 | 12 | 37,3 | 0 | 0117 | 0 | ||||||
Brede Killingmo (T) | Bjerke Travbane | 08 | 14/1720 | 14 | 14 | 37,5 | 0 | 0109 | 0 | ||||||
Brede Killingmo (T) | Momarken Travbane | 03 | 13/1620 | 13 | 13 | dist | 0 | 0073 | 0 | ||||||
Brede Killingmo (T) | Drammen Travbane | 02 | 5/1700 | 5 | 5 | 37,1 | 1 | 0054 | 4 500 | ||||||
Brede Killingmo (T) | Bjerke Travbane | 08 | 11/1720 | 11 | 11 | 39,2 | 6 | 0065 | 800 | ||||||
Brede Killingmo (T) | Drammen Travbane | 01 | 12/1720 | 12 | 12 | 42,5 | 1 | 0022 | 4 500 | ||||||
Brede Killingmo (T) | Bjerke Travbane | 08 | 14/2140 | 14 | 14 | 42,3 | 5 | 0076 | 1 000 | ||||||
Brede Killingmo (T) | Bjerke Travbane | 08 | 1/1700 | 1 | 1 | 41,5 | 1 | 0024 | 8 000 | ||||||
Brede Killingmo (T) | Bjerke Travbane | 01 | 3/1600 | 3 | 3 | 44,1 | 5 | 0076 | 1 000 | ||||||
Brede Killingmo (T) | Drammen Travbane | 01 | 3/1680 | 3 | 3 | 43,4 | 8 | 0089 | 800 | ||||||
Brede Killingmo (T) | Bjerke Travbane | 01 | 4/1700 | 4 | 4 | dg | - | 0644 | 0 | ||||||
Erik Killingmo (T) | Vikodden Travbane | 01 | 1/1800 | 1 | 1 | dg | - | 0072 | 0 | ||||||
Per Øivind Lyngås (A) | Bjerke Travbane | 92 | 3/1700 | 3 | 3 | 46,6 | - | P | 0 | ||||||
Erik Killingmo (T) | Momarken Travbane | 92 | 5/1600 | 5 | 5 | 46,3 | - | N | 0 |