Status:
Død
Orion Wing (Varmblods traver)
037605
- Farge: Brun
- Årgang: 1975
- Kjønn: Hingst
- Eier: Svein Oldrup, SKIEN
- Oppdretter: Kåre Rastad, TØNSBERG
- Starter: 169
- 1. plass: 13
- 2. plass: 12
- 3. plass: 4
- Plassering: 20
- Volte: (10)19,7K
- Auto: (9)18,6aK
- Premier: kr 166 600
Starter 1984
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Asbjørn Mehla (T) | Klosterskogen Travbane | 06 | 6/2100 | 6 | 6 | BR | - | 0125 | 0 | ||||||
Vidar Hop (C) | Drammen Travbane | 06 | 12/1700 | 12 | 12 | 18,6a | 7 | 0377 | 800 | ||||||
Ulf Thoresen | Klosterskogen Travbane | 06 | 8/2120 | 8 | 8 | 21,7 | 0 | 0168 | 0 | ||||||
Nils Åge Østby (T) | Klosterskogen Travbane | 06 | 2/2540 | 2 | 2 | br a | - | 0182 | 0 | ||||||
Nils Åge Østby (T) | Jarlsberg Travbane | 05 | 12/1620 | 12 | 12 | STR | - | 0 | |||||||
Vidar Hop (C) | Klosterskogen Travbane | 06 | 5/2100 | 5 | 5 | 21,8 | 0 | 0083 | 0 | ||||||
Nils Åge Østby (T) | Drammen Travbane | 06 | 1/1700 | 1 | 1 | 19,3a | 5 | 0228 | 1 000 | ||||||
Nils Åge Østby (T) | Jarlsberg Travbane | 07 | 8/2000 | 8 | 8 | 23,8 | 0 | 0538 | 0 | ||||||
Vidar Hop (C) | Klosterskogen Travbane | 07 | 4/2140 | 4 | 4 | 23,7a | 4 | 0127 | 1 500 | ||||||
Nils Åge Østby (T) | Jarlsberg Travbane | 05 | 10/2020 | 10 | 10 | 21,9 | 6 | 0083 | 800 | ||||||
Vidar Hop (C) | Jarlsberg Travbane | 06 | 5/2000 | 5 | 5 | 22,2 | 0 | 0120 | 0 | ||||||
Vidar Hop (C) | Klosterskogen Travbane | 02 | 6/2120 | 6 | 6 | 23,2 | 1 | 0040 | 6 000 | ||||||
Nils Åge Østby (T) | Klosterskogen Travbane | 07 | 6/2520 | 6 | 6 | STR | - | 0 | |||||||
Nils Åge Østby (T) | Jarlsberg Travbane | 06 | 9/2020 | 9 | 9 | 21,7 | 6 | 0125 | 800 | ||||||
Nils Åge Østby (T) | Jarlsberg Travbane | 06 | 4/2000 | 4 | 4 | 21,5 | 1 | 0069 | 6 000 | ||||||
Nils Åge Østby (T) | Klosterskogen Travbane | 06 | 4/2520 | 4 | 4 | 22,5 | 3 | 0277 | 2 000 | ||||||
Nils Åge Østby (T) | Klosterskogen Travbane | 04 | 4/2100 | 4 | 4 | 22,8 | 4 | 0066 | 1 500 |