Status:
Død
Clever Boszorg (DE) (Varmblods traver)
D-121110
- Farge: Brun
- Årgang: 2002
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Margareth Svendsen, HAFRSFJORD
- Oppdretter: Tyskland, OSLO
- Starter: 86
- 1. plass: 4
- 2. plass: 10
- 3. plass: 4
- Plassering: 42
- Volte: (8)15,7K
- Auto: (8)14,4aK
- Premier: kr 271 300
Starter 2007
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Rune Wiig (T) | Forus Travbane | 08 | 6/2040 | 6 | 6 | STR | - | 0 | |||||||
Stian Svendsen (A) | Forus Travbane | 03 | 9/2040 | 9 | 9 | 18,5a | 6 | 104 | 1 500 | ||||||
Geir Mikkelsen (T) | Forus Travbane | 08 | 1/1600 | 1 | 1 | 15,9a | 6 | 112 | 1 500 | ||||||
Geir Mikkelsen (T) | Sørlandets Travpark | 08 | 4/1609 | 4 | 4 | 19,7ag | 0 | G | 112 | 0 | |||||
Geir Mikkelsen (T) | Bergen Travpark | 02 | 1/1600 | 1 | 1 | 15,4a | 2 | 54 | 10 000 | ||||||
Rune Wiig (T) | Sørlandets Travpark | 03 | 3/1609 | 3 | 3 | 17,1a | 1 | 99 | 10 000 | ||||||
Marie Øvestad (A) | Forus Travbane | 04 | 6/2040 | 6 | 7 | dg ag | - | G | 132 | 0 | |||||
Geir Mikkelsen (T) | Forus Travbane | 03 | 12/1600 | 12 | 12 | dg ag | - | G | 249 | 0 | |||||
Geir Mikkelsen (T) | Forus Travbane | 08 | 4/2040 | 4 | 4 | 17,2a | 0 | 757 | 0 | ||||||
Geir Mikkelsen (T) | Bergen Travpark | 07 | 6/1600 | 6 | 6 | 16,8 | 3 | 39 | 4 000 | ||||||
Geir Mikkelsen (T) | Forus Travbane | 02 | 11/2040 | 11 | 11 | 17,5a | 5 | 37 | 1 500 | ||||||
Geir Mikkelsen (T) | Sørlandets Travpark | 05 | 5/2140 | 5 | 6 | 21,6ag | 0 | G | 71 | 0 | |||||
Geir Mikkelsen (T) | Forus Travbane | 03 | 7/1600 | 7 | 8 | 16,9a | 2 | 130 | 6 000 | ||||||
Geir Mikkelsen (T) | Forus Travbane | 08 | 6/2040 | 6 | 6 | 18,2a | 1 | 60 | 5 000 | ||||||
Geir Mikkelsen (T) | Forus Travbane | 02 | 2/2060 | 2 | 9 | 20,4 g | 4 | G | 34 | 2 500 | |||||
Stian Svendsen (A) | Forus Travbane | 03 | 9/2040 | 9 | 9 | 18,9a | 4 | 167 | 3 000 | ||||||
Geir Mikkelsen (T) | Bergen Travpark | 02 | 8/2100 | 8 | 8 | 20,4a | 6 | 146 | 1 500 |