Status:
Død
Heino Langsig (DK) (Varmblods traver)
D-81-1176
- Farge: Brun
- Årgang: 1981
- Kjønn: Hingst
- Eier: Sigmund Tandberg, HOKKSUND
- Oppdretter: Danmark, DK-2920 CHARLOTTENL.,
- Starter: 78
- 1. plass: 12
- 2. plass: 6
- 3. plass: 3
- Plassering: 19
- Volte: (8)*16,4K
- Auto: (9)15,9aK
- Premier: kr 169 799
Starter 1990
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sigmund Tandberg (A) | Drammen Travbane | 09 | 14/2140 | 14 | 14 | 24,9 | 8 | 0064 | 600 | ||||||
Knut Endre Lie (T) | Drammen Travbane | 11 | 10/1700 | 10 | 10 | 20,2ag | 0 | G | 0241 | 0 | |||||
Knut Endre Lie (T) | Drammen Travbane | 04 | 4/2100 | 4 | 4 | 20,4 | 7 | 0104 | 1 500 | ||||||
Jens Heia (T) | Sørlandets Travpark | 06 | 8/1609 | 8 | 8 | 18,6a | 0 | 0124 | 0 | ||||||
Petter Glittum (T) | Jarlsberg Travbane | 08 | 7/1600 | 7 | 7 | 16,6a | 0 | 0340 | 0 | ||||||
Thor Borg (C) | Drammen Travbane | 06 | 1/1700 | 1 | 1 | 19,0a | 0 | 0072 | 0 | ||||||
Pål Sem (T) | Klosterskogen Travbane | 06 | 10/1700 | 10 | 10 | 18,6ag | 0 | G | 0213 | 0 | |||||
Andre H. Stensen (T) | Biri Travbane | 05 | 7/1609 | 7 | 7 | STR | - | 0 | |||||||
Jørn Harald Bakkeli (T) | Biri Travbane | 06 | 7/1609 | 7 | 7 | 17,6a | 0 | 0065 | 0 | ||||||
Pål Sem (T) | Momarken Travbane | 05 | 2/1600 | 2 | 2 | 15,9a | 4 | 0126 | 2 200 | ||||||
Trond Søhoel Jensen (T) | Sørlandets Travpark | 05 | 1/1609 | 1 | 1 | 17,9ag | 4 | G | 0064 | 2 200 | |||||
Tore H. Larsen (T) | Biri Travbane | 07 | 10/1609 | 10 | 10 | 17,2a | 4 | 0048 | 2 200 | ||||||
Pål Sem (T) | Drammen Travbane | 04 | 9/1700 | 9 | 9 | 19,1ag | 0 | G | 0092 | 0 | |||||
Pål Sem (T) | Jarlsberg Travbane | 05 | 2/1600 | 2 | 2 | 15,9a | 5 | 0163 | 1 700 | ||||||
Pål Sem (T) | Jarlsberg Travbane | 06 | 9/1600 | 9 | 9 | 19,6 | 0 | 0159 | 0 | ||||||
Thor Borg (C) | Jarlsberg Travbane | 06 | 10/1600 | 10 | 10 | 20,4a | 6 | 0177 | 1 500 | ||||||
Knut Endre Lie (T) | Bjerke Travbane | 03 | 4/2100 | 4 | 4 | 21,5a | 0 | 0128 | 0 |