Status:
Død
Mister K. (DK) (Varmblods traver)
DK-0E2128
- Farge: Brun
- Årgang: 2004
- Kjønn: Vallak
- Eier: Hans A. Olsson, MELHUS Psevd: Stall G & C
- Oppdretter: Danmark, DK-2920 CHARLOTTENL.,
- Starter: 54
- 1. plass: 10
- 2. plass: 3
- 3. plass: 4
- Plassering: 19
- Volte: (7)17,7M
- Auto: (6)14,9aK
- Premier: kr 213 681
Starter 2010
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Edvard Kristiansen (A) | Leangen Travbane | 09 | 2/2640 | 2 | 2 | 19,4 | 0 | 507 | 0 | ||||||
Edvard Kristiansen (A) | Leangen Travbane | 05 | 4/1640 | 4 | 4 | 18,2a | 1 | 91 | 14 000 | ||||||
Edvard Kristiansen (A) | Leangen Travbane | 05 | 9/2140 | 9 | 10 | 17,4a | 4 | 71 | 3 500 | ||||||
Marina Volle Solvang (A) | Leangen Travbane | 03 | 10/1640 | 10 | 10 | 16,6a | 4 | 45 | 3 500 | ||||||
Edvard Kristiansen (A) | Leangen Travbane | 01 | 2/1640 | 2 | 2 | 15,1a | 3 | 36 | 4 000 | ||||||
Edvard Kristiansen (A) | Leangen Travbane | 05 | 3/1640 | 3 | 3 | 15,7a | 1 | 76 | 14 000 | ||||||
Simen Bjørbæk Jessen (S) | Leangen Travbane | 06 | 11/1640 | 11 | 11 | 14,9a | 0 | 472 | 0 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Bjerke Travbane | 05 | 10/2600 | 10 | 10 | 17,2a | 0 | 742 | 0 | ||||||
Rune Wiig (T) | Leangen Travbane | 03 | 11/1640 | 11 | 11 | 16,1a | 6 | 158 | 2 000 | ||||||
Edvard Kristiansen (A) | Leangen Travbane | 01 | 2/2640 | 2 | 2 | 18,9 | 1 | 433 | 16 000 | ||||||
Noralf P. Brækken (T) | Leangen Travbane | 02 | 6/2140 | 6 | 6 | dg | - | 423 | 0 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Leangen Travbane | 10 | 8/1640 | 8 | 8 | 16,4a | 6 | 57 | 2 000 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Leangen Travbane | 05 | 2/2140 | 2 | 2 | 16,9a | 3 | 188 | 4 000 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Leangen Travbane | 04 | 6/1640 | 6 | 6 | 16,9a | 4 | 100 | 3 000 | ||||||
Eirik Sjøholt (A) | Leangen Travbane | 04 | 5/2140 | 5 | 5 | dg | - | 34 | 0 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Leangen Travbane | 04 | 1/2140 | 1 | 1 | 18,7 | 0 | 181 | 0 |