Vinter Mezzo (Kaldblods traver)
N-01-0110
- Farge: Brun
- Årgang: 2001
- Alder: 24 år
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Linda Bekkemellem, HEIDAL
- Oppdretter: Irene Løfaldli, RINDALSSKOGEN
- Starter: 114
- 1. plass: 6
- 2. plass: 17
- 3. plass: 18
- Plassering: 38
- Volte: (9)26,4M
- Auto: (7)26,7aK
- Premier: kr 446 846
Karriere
År | Starter | 1. pl. | 2. pl. | 3. pl. | Øvr. pl. | Bestetid | Innkjørt kr. | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2003 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 8000 | 8 000 | |
2004 | 10 | 0 | 2 | 0 | 4 | 34,3 | 23621 | 23 621 |
2005 | 15 | 0 | 0 | 4 | 5 | 29,5a | 30500 | 30 500 |
2006 | 7 | 0 | 0 | 1 | 3 | 30,4a | 9000 | 9 000 |
2007 | 13 | 1 | 0 | 1 | 8 | 29,5 | 33300 | 33 300 |
2008 | 8 | 0 | 2 | 1 | 1 | 26,7a | 20500 | 20 500 |
2009 | 23 | 2 | 9 | 4 | 5 | 26,8a | 144325 | 144 325 |
2010 | 15 | 1 | 2 | 3 | 3 | 26,4 | 61662 | 61 662 |
2011 | 20 | 2 | 2 | 4 | 8 | 28,0 | 121938 | 121 938 |
2012 | 3 | 0 | 0 | 0 | 1 | 31,0 | 2000 | 2 000 |
Starter 2005
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 03 | 1/1640 | 1 | 1 | dg | - | 0047 | 0 | 0 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 03 | 6/2100 | 6 | 6 | 34,1ag | 0 | G | 0122 | 0 | 0 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 02 | 8/1640 | 8 | 8 | 33,0a | 4 | 0052 | 4000 | 4 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 02 | 4/2140 | 4 | 4 | 33,3ag | 3 | G | 0077 | 5000 | 5 000 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 02 | 9/2140 | 9 | 9 | 32,7a | 0 | 0326 | 0 | 0 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Leangen Travbane | 04 | 6/1640 | 6 | 6 | 32,3a | 0 | 0051 | 0 | 0 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Biri Travbane | 07 | 8/1620 | 8 | 8 | 31,9 | 3 | 0137 | 4000 | 4 000 | ||||||
Roger N. Olsson (S) | Bollnäs | 09 | 4/2160 | 4 | 5 | dg | - | 0147 | 0 | 0 | ||||||
Rune Wiig (T) | Leangen Travbane | 07 | 6/1640 | 6 | 6 | 29,5a | 3 | 0101 | 6000 | 6 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 04 | 11/2160 | 11 | 11 | 33,2 | 6 | 0277 | 1500 | 1 500 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 04 | 10/2160 | 10 | 10 | 33,6 g | 5 | G | 0123 | 2000 | 2 000 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 04 | 13/1660 | 13 | 13 | 30,6 | 6 | 0435 | 1500 | 1 500 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Leangen Travbane | 05 | 12/1640 | 12 | 12 | 32,2a | 3 | 0295 | 4000 | 4 000 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Leangen Travbane | 02 | 14/2160 | 14 | 14 | 34,8 g | 4 | G | 1061 | 2500 | 2 500 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 07 | 13/1660 | 13 | 13 | 35,5 g | 0 | G | 0426 | 0 | 0 |
Viser 1 til 15 av totalt 15 rader
Avkom
Navn | Årgang | Sert. status | Kjønn | Premiegrad | Starter | 1. pl. | 2. pl. | 3. pl. | Øvr. pl. | Premier | Rekord volte | Rekord auto | Far | Farfar |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Voi Voi | 2013 | Sertifisert | V | 59 | 1 | 4 | 6 | 26 | 131241 | 31,3 | 30,4a | Voje Spik* | Spikeld | |
Vinter Lilja | 2015 | Sertifisert | HP | 29 | 2 | 2 | 3 | 13 | 69750 | 32,0 | 29,4a | H.G. Balder | Lome Elden | |
Svartemaja | 2016 | Sertifisert | HP | Sløyfe 2018 | 23 | 0 | 0 | 1 | 10 | 33000 | 32,2 | Lome Kongen | Spikeld | |
Stjerne Leandra | 2017 | Sertifisert | HP | 16 | 0 | 1 | 3 | 4 | 34000 | 33,0 | 33,7a | Tomeld Ø.K. | Mørtvedt Jerkeld | |
Vinter Vilja | 2021 | Sertifisert | HP | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | Briskeby Rauen | Bokli Eld |
Viser 1 til 5 av totalt 5 rader
Stamtavle
Avlsindeks: 107Utstilling
Årstall | Sted | Klasse | Resultat | Kvalitet | Detaljer | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2011 | Harstad | 5 | 2 pr. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2004 | Surnadal | Klasse UHP 3 år | Sløyfe | I; |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2003 | Rindal | Klasse UHP 2 år | Sløyfe | II; |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|