Status:
Død
Skogli Vill (Kaldblods traver)
N-01-0419
- Farge: Brun
- Årgang: 2001
- Kjønn: Hingst
- Eier: Fredrik Minge & Finn Frøshaug, TRØGSTAD
- Oppdretter: Tone Skogli Garseg, MYSEN
- Starter: 156
- 1. plass: 12
- 2. plass: 13
- 3. plass: 13
- Plassering: 45
- Volte: (9)25,2M
- Auto: (12)24,1aK
- Premier: kr 740 195
Starter 2009
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Odd Arne Sagholen (T) | Drammen Travbane | 09 | 10/2120 | 10 | 14 | 31,7 g | 7 | G | 213 | 2 000 | |||||
Dagfinn Aarum (T) | Årjäng | 01 | 8/2160 | 8 | 5 | 27,7 | 4 | 51 | 4 290 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Färjestad | 06 | 2/2140 | 2 | 2 | dg | - | 448 | 0 | ||||||
Ulf Eriksson (S) | Solänget | 08 | 9/2180 | 9 | 2 | 26,4 g | 0 | G | 771 | 0 | |||||
Dagfinn Aarum (T) | Årjäng | 05 | 3/2140 | 3 | 2 | 26,4ag | 2 | G | 31 | 7 722 | |||||
Dagfinn Aarum (T) | Solvalla | 05 | 8/2160 | 8 | 1 | 26,9 g | 1 | G | 94 | 64 349 | |||||
Dagfinn Aarum (T) | Kala Travpark | 05 | 3/1940 | 3 | 11 | 26,9 | 1 | 78 | 12 000 | ||||||
Dagfinn Aarum (T) | Momarken Travbane | 05 | 5/2140 | 5 | 5 | 26,9a | 2 | 112 | 10 000 | ||||||
Odd Arne Sagholen (T) | Momarken Travbane | 10 | 2/2160 | 2 | 8 | 27,9 | 7 | 230 | 5 000 | ||||||
Johnny Jansson (S) | Lindesberg | 04 | 10/2660 | 10 | 1 | 28,8 g | 2 | G | 60 | 8 580 | |||||
Odd Arne Sagholen (T) | Årjäng | 05 | 6/2160 | 6 | 4 | 28,5 g | 4 | G | 214 | 3 861 | |||||
Eirik Høitomt (T) | Klosterskogen Travbane | 07 | 12/2100 | 12 | 12 | 28,0a | 2 | 273 | 9 000 | ||||||
Dagfinn Aarum (T) | Momarken Travbane | 03 | 8/2140 | 8 | 8 | 27,6ag | 4 | G | 317 | 5 000 | |||||
Eirik Høitomt (T) | Drammen Travbane | 07 | 6/2540 | 6 | 13 | 29,3 | 6 | 90 | 2 000 | ||||||
Daniel Olsson (T) | Eskilstuna | 03 | 9/2180 | 9 | 1 | STR | - | 0 | |||||||
Eirik Høitomt (T) | Momarken Travbane | 05 | 5/2140 | 5 | 5 | 28,6ag | 6 | G | 305 | 2 000 | |||||
Eirik Høitomt (T) | Momarken Travbane | 08 | 2/2140 | 2 | 2 | 31,0a | 0 | 889 | 0 |