Status:
Død
Debbie Scot (Varmblods traver)
N-01-5802
- Farge: Brun
- Årgang: 2001
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Ola Aaseng, HEIDAL
- Oppdretter: Rolf Dufseth, LILLEHAMMER
- Starter: 68
- 1. plass: 12
- 2. plass: 11
- 3. plass: 6
- Plassering: 15
- Volte: (6)14,8K
- Auto: (6)12,7aK
- Premier: kr 892 580
Starter 2006
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Asbjørn Mehla (T) | Momarken Travbane | 09 | 12/2140 | 12 | 12 | STR | - | 0 | 0 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Bjerke Travbane | 10 | 7/2160 | 7 | 13 | 15,6 | 1 | 21 | 75 000 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Drammen Travbane | 06 | 8/2100 | 8 | 8 | 15,4a | 1 | 63 | 75 000 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Momarken Travbane | 09 | 9/1640 | 9 | 9 | 14,8a | 2 | 111 | 37 500 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Jarlsberg Travbane | 06 | 10/1609 | 10 | 10 | 16,5a | 5 | 167 | 8 000 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Bjerke Travbane | 07 | 12/2100 | 12 | 12 | 16,4a | 1 | 145 | 30 000 | ||||||
Dagfin Henriksen (T) | Åby | 04 | 7/2140 | 7 | 2 | 16,4a | 0 | 33 | 0 | ||||||
Dagfin Henriksen (T) | Solvalla | 06 | 3/2140 | 3 | 2 | 14,4a | 0 | 1117 | 0 | ||||||
Dagfin Henriksen (T) | Åby | 06 | 7/2140 | 7 | 1 | 15,9a | 1 | 537 | 67 376 | ||||||
Dagfin Henriksen (T) | Drammen Travbane | 08 | 10/1700 | 10 | 10 | 15,5a | 6 | 125 | 1 500 | ||||||
Dagfin Henriksen (T) | Bjerke Travbane | 07 | 8/1609 | 8 | 8 | 13,9a | 5 | 250 | 3 000 | ||||||
Dagfin Henriksen (T) | Drammen Travbane | 07 | 10/2100 | 10 | 10 | 15,5a | 2 | 164 | 25 000 | ||||||
Dagfin Henriksen (T) | Biri Travbane | 03 | 4/2100 | 4 | 4 | 15,2a | 2 | 187 | 10 000 | ||||||
Dagfin Henriksen (T) | Drammen Travbane | 05 | 9/2500 | 9 | 9 | STR | - | 0 | 0 | ||||||
Gunnar Eggen (T) | Biri Travbane | 04 | 5/2120 | 5 | 14 | br g | - | G | 354 | 0 | |||||
Olav Mikkelborg (T) | Biri Travbane | 06 | 10/1609 | 10 | 10 | 15,8a | 4 | 48 | 3 000 | ||||||
Trond Skauen (T) | Biri Travbane | 09 | 2/1609 | 2 | 2 | 17,1a | 0 | 30 | 0 |