Status:
Død
Highway Brodda (Varmblods traver)
N-02-5830
- Farge: Brun
- Årgang: 2002
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Erling Molteberg, STAVANGER
- Oppdretter: Erling Molteberg, STAVANGER
- Starter: 71
- 1. plass: 6
- 2. plass: 9
- 3. plass: 10
- Plassering: 25
- Volte: (7)15,6M
- Auto: (6)14,6aK
- Premier: kr 318 700
Starter 2007
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Åsbjørn Tengsareid (T) | Forus Travbane | 02 | 2/2060 | 2 | 5 | 17,9 | 3 | 47 | 9 000 | ||||||
Kjetil Djøseland (T) | Forus Travbane | 06 | 1/2040 | 1 | 1 | 17,8a | 3 | 125 | 4 000 | ||||||
Kjetil Djøseland (T) | Forus Travbane | 05 | 2/1600 | 2 | 2 | 17,1a | 4 | 158 | 3 000 | ||||||
Åsbjørn Tengsareid (T) | Forus Travbane | 04 | 8/2040 | 8 | 8 | 17,0a | 2 | 66 | 7 000 | ||||||
Svein Ove Wassberg (S) | Forus Travbane | 05 | 9/2040 | 9 | 9 | 17,0 | 2 | 503 | 7 000 | ||||||
Lasse Høgemark (T) | Forus Travbane | 02 | 8/2060 | 8 | 11 | 18,2 | 0 | 160 | 0 | ||||||
Frode Espeland (A) | Sørlandets Travpark | 05 | 10/2140 | 10 | 10 | 18,0 | 0 | 977 | 0 | ||||||
Rune Wiig (T) | Forus Travbane | 02 | 7/1600 | 7 | 7 | 16,0a | 4 | 176 | 4 000 | ||||||
Lasse Høgemark (T) | Forus Travbane | 09 | 6/2060 | 6 | 12 | 17,5 | 6 | 700 | 1 500 | ||||||
Brit Lea (R) | Forus Travbane | 03 | 4/2040 | 4 | 4 | 18,3a | 4 | 76 | 3 000 | ||||||
Lars Anvar Kolle (C) | Forus Travbane | 12 | 5/1600 | 5 | 5 | 15,8a | 0 | 79 | 0 | ||||||
Lasse Høgemark (T) | Forus Travbane | 05 | 11/1600 | 11 | 11 | 15,0a | 2 | 414 | 7 000 | ||||||
Eirik Høitomt (T) | Forus Travbane | 05 | 10/1600 | 10 | 10 | dg ag | - | G | 119 | 0 | |||||
Gunleif Tollefsen (T) | Forus Travbane | 09 | 3/2060 | 3 | 9 | br g | - | G | 182 | 0 | |||||
Åsbjørn Tengsareid (T) | Forus Travbane | 06 | 3/2040 | 3 | 3 | 17,1a | 1 | 45 | 12 000 | ||||||
Lasse Høgemark (T) | Forus Travbane | 06 | 8/2040 | 8 | 8 | br g | - | G | 208 | 0 | |||||
Lasse Høgemark (T) | Forus Travbane | 09 | 12/2040 | 12 | 12 | 23,0a | 0 | 125 | 0 |