Status:
Død
Charis Khan (Varmblods traver)
N-05-5069
- Farge: Brun
- Årgang: 2005
- Kjønn: Vallak
- Eier: Kent Eilertsen, HARSTAD
- Oppdretter: Eva Merethe Langelid, TOLVSRØD
- Starter: 23
- 1. plass: 4
- 2. plass: 2
- 3. plass: 6
- Plassering: 8
- Volte: (5)*17,1K
- Auto: (5)16,4aK
- Premier: kr 112 500
Starter 2010
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Liss-Karin Sandvik (A) | Harstad Travpark | 06 | 5/2040 | 5 | 5 | 19,6 | 1 | 20 | 14 000 | ||||||
Liss-Karin Sandvik (A) | Harstad Travpark | 05 | 4/1600 | 4 | 4 | 17,1 | 1 | 23 | 14 000 | ||||||
Liss-Karin Sandvik (A) | Harstad Travpark | 05 | 3/2040 | 3 | 3 | 18,6a | 1 | 31 | 14 000 | ||||||
Liss-Karin Sandvik (A) | Harstad Travpark | 05 | 3/2040 | 3 | 4 | 16,9a | 1 | 188 | 14 000 | ||||||
Liss-Karin Sandvik (A) | Harstad Travpark | 03 | 9/1600 | 9 | 9 | 16,8a | 3 | 328 | 4 000 | ||||||
Kenneth Brenden (A) | Tromsø Travbane | 05 | 1/2040 | 1 | 1 | 19,9 | 4 | 51 | 3 000 | ||||||
Liss-Karin Sandvik (A) | Harstad Travpark | 02 | 5/1600 | 5 | 6 | 16,8a | 2 | 81 | 6 000 | ||||||
Liss-Karin Sandvik (A) | Harstad Travpark | 04 | 12/1600 | 12 | 12 | 16,4a | 4 | 123 | 3 000 | ||||||
Jeanett Marie Dagsvold (A) | Harstad Travpark | 03 | 1/1600 | 1 | 1 | 16,9a | 3 | 179 | 4 000 | ||||||
Liss-Karin Sandvik (A) | Harstad Travpark | 02 | 8/2060 | 8 | 14 | 20,3 | 4 | 287 | 3 000 | ||||||
Liss-Karin Sandvik (A) | Harstad Travpark | 03 | 7/2080 | 7 | 12 | 20,2 | 4 | 205 | 3 000 | ||||||
Dag-Roar Nymoen (A) | Harstad Travpark | 07 | 3/1620 | 3 | 8 | 18,7 | 3 | 112 | 4 000 | ||||||
Dag-Roar Nymoen (A) | Harstad Travpark | 03 | 5/1600 | 5 | 5 | 20,0a | 3 | 217 | 4 000 | ||||||
Dag-Roar Nymoen (T) | Harstad Travpark | 09 | 2/2080 | 2 | 8 | 21,9 | 3 | 139 | 4 000 | ||||||
Liss-Karin Sandvik (A) | Harstad Travpark | 05 | 12/2040 | 12 | 12 | 21,6ag | 5 | G | 150 | 2 500 | |||||
Dag-Roar Nymoen (T) | Harstad Travpark | 02 | 3/2060 | 3 | 7 | STR | - | 0 | 0 |