Status:
Død
Sweet Case (Varmblods traver)
N-05-5132
- Farge: Brun
- Årgang: 2005
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Trond Thorseth, VIKERSUND
- Oppdretter: Britt Westby, MYSEN
- Starter: 67
- 1. plass: 19
- 2. plass: 11
- 3. plass: 9
- Plassering: 18
- Volte: (6)13,4K
- Auto: (6)11,6aK
- Premier: kr 2 593 395
Starter 2011
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Thor Borg (T) | Jarlsberg Travbane | 07 | 1/1609 | 1 | 1 | 13,1a | 1 | 13 | 20 000 | ||||||
Thor Borg (T) | Bjerke Travbane | 09 | 2/2100 | 2 | 2 | 15,4a | 4 | 229 | 12 000 | ||||||
Thor Borg (T) | Leangen Travbane | 09 | 2/2680 | 2 | 14 | 17,8 | 3 | 47 | 25 000 | ||||||
Gunnar Austevoll (T) | Bergen Travpark | 08 | 6/2100 | 6 | 6 | 15,5a | 1 | 15 | 40 000 | ||||||
Thor Borg (T) | Bjerke Travbane | 06 | 4/1609 | 4 | 4 | 13,7a | 0 | 43 | 0 | ||||||
Thor Borg (T) | Jarlsberg Travbane | 10 | 7/2100 | 7 | 8 | 15,2a | 4 | 147 | 12 000 | ||||||
Thor Borg (T) | Bergen Travpark | 09 | 12/2100 | 12 | 12 | 15,5 | 2 | 81 | 50 000 | ||||||
Frode Hamre (T) | Forus Travbane | 09 | 1/1600 | 1 | 1 | 12,2a | 4 | 150 | 12 000 | ||||||
Thor Borg (T) | Solvalla | 06 | 3/2140 | 3 | 2 | 13,1a | 0 | 418 | 0 | ||||||
Thor Borg (T) | Biri Travbane | 08 | 7/2100 | 7 | 7 | 13,3a | 1 | 29 | 100 000 | ||||||
Thor Borg (T) | Sørlandets Travpark | 09 | 7/1640 | 7 | 7 | 13,4 | 2 | 55 | 15 000 | ||||||
Örjan Kihlström (T) | Solvalla | 06 | 7/1609 | 7 | 2 | 11,6a | 5 | 510 | 17 326 | ||||||
Torbjørn Jansson (T) | Örebro | 09 | 10/2100 | 10 | 3 | 13,2a | 4 | 154 | 16 460 | ||||||
Erik Adielsson (T) | Åby | 10 | 8/2140 | 8 | 3 | 13,4a | 0 | 269 | 0 | ||||||
Erik Adielsson (T) | Eskilstuna | 07 | 6/1640 | 6 | 1 | 13,2a | 2 | 20 | 19 059 | ||||||
Erik Adielsson (T) | Axevalla | 07 | 7/2140 | 7 | 2 | 15,1a | 2 | 24 | 54 144 | ||||||
Erik Adielsson (T) | Solvalla | 05 | 6/1640 | 6 | 2 | 12,7ag | 2 | G | 280 | 86 630 | |||||
Thor Borg (T) | Jarlsberg Travbane | 09 | 5/1609 | 5 | 5 | 14,4a | 0 | 113 | 0 |