Status:
Død
Tin Tveiten (Kaldblods traver)
N-06-0361
- Farge: Mørkbr
- Årgang: 2006
- Kjønn: Hingst
- Eier: Kåre Refsland & Edvard Lindalen, VARHAUG
- Oppdretter: Martin Fjelltveit & Anne Bente Totland, KALANDSEIDET
- Starter: 167
- 1. plass: 27
- 2. plass: 29
- 3. plass: 15
- Plassering: 56
- Volte: (7)22,5M
- Auto: (9)19,6aK
- Premier: kr 2 671 054
Starter 2011
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Kristian Malmin (T) | Biri Travbane | 03 | 7/2100 | 7 | 7 | 27,9a | 0 | 333 | 0 | ||||||
Tor Wollebæk (T) | Bjerke Travbane | 06 | 10/2100 | 10 | 10 | 28,2a | 0 | 53 | 0 | ||||||
Tor Wollebæk (T) | Drammen Travbane | 02 | 5/2100 | 5 | 5 | 27,5ag | 5 | G | 112 | 3 000 | |||||
Tor Wollebæk (T) | Turku | 04 | 1/2100 | 1 | 1 | 25,7a | 4 | 125 | 15 732 | ||||||
Kristian Malmin (T) | Jarlsberg Travbane | 06 | 9/1609 | 9 | 9 | 23,7a | 5 | 278 | 3 000 | ||||||
Bo Ekløf (T) | Bollnäs | 10 | 7/1640 | 7 | 1 | dg | - | 159 | 0 | ||||||
Tor Wollebæk (T) | Drammen Travbane | 10 | 1/2560 | 1 | 11 | 27,4 g | 0 | G | 106 | 0 | |||||
Kristian Malmin (T) | Bjerke Travbane | 05 | 1/2100 | 1 | 1 | 25,4a | 2 | 159 | 15 000 | ||||||
Tor Wollebæk (T) | Biri Travbane | 06 | 10/1620 | 10 | 14 | 24,5 | 0 | 394 | 0 | ||||||
Tor Wollebæk (T) | Momarken Travbane | 08 | 2/2140 | 2 | 2 | 26,3a | 3 | 31 | 6 000 | ||||||
Tor Wollebæk (T) | Momarken Travbane | 07 | 2/2140 | 2 | 2 | 26,1a | 5 | 216 | 3 000 | ||||||
Tor Wollebæk (T) | Biri Travbane | 08 | 5/2120 | 5 | 9 | 26,7 | 3 | 181 | 6 000 | ||||||
Tor Wollebæk (T) | Drammen Travbane | 08 | 1/2120 | 1 | 9 | 28,3 g | 0 | G | 203 | 0 | |||||
Tor Wollebæk (T) | Biri Travbane | 08 | 9/2100 | 9 | 9 | 26,7a | 0 | 471 | 0 | ||||||
Tor Wollebæk (T) | Leangen Travbane | 05 | 2/2160 | 2 | 4 | 29,2 | 0 | 67 | 0 | ||||||
Tor Wollebæk (T) | Klosterskogen Travbane | 04 | 2/2120 | 2 | 3 | 29,7 g | 0 | G | 158 | 0 | |||||
Tor Wollebæk (T) | Biri Travbane | 07 | 8/2100 | 8 | 8 | 27,9a | 6 | 133 | 2 000 |