Status:
Død
Perfect Line (Varmblods traver)
N-06-5105
- Farge: Brun
- Årgang: 2006
- Kjønn: Vallak
- Eier: Torgeir Gjølberg, RYGGE Psevd: Stall Gate
- Oppdretter: Nils Næss, TISTEDAL
- Starter: 128
- 1. plass: 12
- 2. plass: 8
- 3. plass: 6
- Plassering: 52
- Volte: (12)15,2M
- Auto: (7)*13,0aK
- Premier: kr 483 000
Starter 2015
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Cato Antonsen (T) | Jarlsberg Travbane | 05 | 1/2100 | 1 | 1 | 15,7a | 6 | 162 | 2 000 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Momarken Travbane | 05 | 4/1640 | 4 | 4 | dg | - | 121 | 0 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 09 | 7/2100 | 7 | 7 | 14,3a | 0 | 132 | 0 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Färjestad | 08 | 4/2140 | 4 | 4 | 13,9a | 0 | 1314 | 0 | ||||||
Ole Johan Østre (T) | Bjerke Travbane | 04 | 11/2100 | 11 | 11 | 16,1a | 0 | 382 | 0 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Drammen Travbane | 09 | 4/2100 | 4 | 4 | 14,5a | 2 | 619 | 25 000 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Momarken Travbane | 03 | 2/2140 | 2 | 2 | 16,9a | 3 | 127 | 5 000 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Drammen Travbane | 07 | 9/2100 | 9 | 9 | 16,1a | 4 | 190 | 4 000 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 05 | 6/2100 | 6 | 6 | 15,2a | 1 | 301 | 10 000 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 05 | 7/1609 | 7 | 7 | 15,3a | 0 | 224 | 0 | ||||||
Ole Johan Østre (T) | Jarlsberg Travbane | 04 | 10/1609 | 10 | 11 | 14,3a | 4 | 235 | 2 500 | ||||||
Gøran Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 03 | 4/1609 | 4 | 5 | 14,6a | 0 | 549 | 0 | ||||||
Gøran Antonsen (T) | Sørlandets Travpark | 03 | 3/1609 | 3 | 3 | 13,2a | 4 | 187 | 3 000 | ||||||
Gøran Antonsen (T) | Bjerke Travbane | 05 | 7/1609 | 7 | 8 | 15,6a | 6 | 342 | 2 000 | ||||||
Ole Johan Østre (T) | Bjerke Travbane | 04 | 12/1609 | 12 | 12 | 15,3ag | 6 | G | 959 | 2 000 | |||||
Ole Johan Østre (T) | Bjerke Travbane | 05 | 9/1609 | 9 | 9 | STR | - | 0 | 0 | ||||||
Kristian Malmin (T) | Bjerke Travbane | 05 | 4/1609 | 4 | 5 | 16,8a | 4 | 107 | 2 500 |