Status:
Død
Eng Glupa (Kaldblods traver)
N-07-0076
- Farge: Mellombr.
- Årgang: 2007
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Alf-Einar Jørgensen, HARSTAD
- Oppdretter: Lars Kjølstad, OVERHALLA
- Starter: 70
- 1. plass: 7
- 2. plass: 2
- 3. plass: 4
- Plassering: 18
- Volte: (6)29,0M
- Auto: (7)27,4aK
- Premier: kr 227 020
Starter 2011
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 07 | 3/2140 | 3 | 3 | dg | - | 22 | 0 | ||||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 08 | 7/2140 | 7 | 7 | 31,7 | 1 | 33 | 40 000 | ||||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 04 | 1/2140 | 1 | 1 | 32,6 | 1 | 43 | 14 000 | ||||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 01 | 5/2160 | 5 | 11 | 33,2 g | 7 | G | 81 | 2 000 | |||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 11 | 4/2160 | 4 | 7 | g3 g | - | G | 70 | 0 | |||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 09 | 4/2140 | 4 | 4 | 32,6 g | 2 | G | 95 | 9 000 | |||||
Geir Vegard Gundersen (T) | Bjerke Travbane | 04 | 5/2100 | 5 | 5 | 31,5ag | 0 | G | 943 | 0 | |||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 10 | 4/2140 | 4 | 4 | 33,1a | 5 | 51 | 2 500 | ||||||
Kristian Malmin (T) | Biri Travbane | 10 | 7/2100 | 7 | 7 | 33,7 g | 3 | G | 133 | 4 000 | |||||
Atle Eggan (T) | Orkdal Tråvpark | 01 | 3/2140 | 3 | 10 | STR | - | 0 | |||||||
Thomas Mjøen (A) | Nossum Travbane | 04 | 3/1700 | 3 | 3 | dg | - | 113 | 0 | ||||||
Atle Eggan (T) | Leangen Travbane | 11 | 4/2160 | 4 | 10 | 34,2 g | 8 | G | 54 | 2 000 | |||||
Geir Vegard Gundersen (T) | Momarken Travbane | 07 | 1/1600 | 1 | 1 | STR | - | 0 | 0 | ||||||
Geir Vegard Gundersen (T) | Leangen Travbane | 11 | 7/2140 | 7 | 7 | 32,5 g | 5 | G | 367 | 2 500 | |||||
Atle Eggan (T) | Nossum Travbane | 01 | 1/1720 | 1 | 1 | 34,0 | 1 | PK | 4 000 | ||||||
Frank Westberg (A) | Leangen Travbane | 09 | 9/2160 | 9 | 14 | 38,1 g | 0 | G | 495 | 0 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 01 | 2/2160 | 2 | 6 | dg | - | 210 | 0 |