Status:
Død
Eld Stjernen (Kaldblods traver)
N-07-0621
- Farge: Mørkbr
- Årgang: 2007
- Kjønn: Hingst
- Eier: Annbjørg Bjørnbeth, LEINSTRAND
- Oppdretter: Marit Stormyr, AURE
- Starter: 61
- 1. plass: 8
- 2. plass: 8
- 3. plass: 3
- Plassering: 22
- Volte: (8)25,1K
- Auto: (9)25,1aK
- Premier: kr 379 265
Starter 2013
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Ragnhild Bjørnbeth (S) | Leangen Travbane | 07 | 1/1640 | 1 | 1 | 31,4ag | 6 | G | 66 | 2 000 | |||||
Ragnhild Bjørnbeth (S) | Leangen Travbane | 07 | 2/2160 | 2 | 8 | 30,2 | 2 | 234 | 7 500 | ||||||
Bo Ekløf (T) | Östersund | 05 | 4/1640 | 4 | 1 | 29,8 g | 3 | G | 34 | 6 301 | |||||
Ragnhild Bjørnbeth (S) | Leangen Travbane | 05 | 9/2140 | 9 | 9 | 31,5a | 4 | 463 | 3 000 | ||||||
Lars Anvar Kolle (T) | Leangen Travbane | 04 | 4/2140 | 4 | 4 | 30,2a | 0 | 211 | 0 | ||||||
Lars Anvar Kolle (T) | Biri Travbane | 05 | 10/1609 | 10 | 10 | STR | - | 0 | 0 | ||||||
Lars Anvar Kolle (T) | Biri Travbane | 08 | 2/2100 | 2 | 2 | 30,2 | 2 | 393 | 30 000 | ||||||
Lars Anvar Kolle (T) | Biri Travbane | 06 | 5/1609 | 5 | 6 | br ag | - | G | 61 | 0 | |||||
Lars Anvar Kolle (T) | Jarlsberg Travbane | 05 | 2/2100 | 2 | 2 | 28,0a | 4 | 472 | 5 000 | ||||||
Ragnhild Bjørnbeth (S) | Oviken | 06 | 6/2120 | 6 | 2 | 33,9 | 2 | 495 | 14 702 | ||||||
Arve Sjoner (T) | Östersund | 05 | 12/2140 | 12 | 1 | 30,4 | 4 | 86 | 4 201 | ||||||
Ragnhild Bjørnbeth (S) | Leangen Travbane | 09 | 6/2160 | 6 | 13 | STR | - | 0 | 0 | ||||||
Ulf Ohlsson (T) | Östersund | 05 | 12/2140 | 12 | 1 | 30,4a | 6 | 32 | 1 680 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Bjerke Travbane | 03 | 12/2140 | 12 | 12 | dg | - | 225 | 0 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Leangen Travbane | 07 | 6/2140 | 6 | 6 | 30,9 | 4 | 492 | 12 000 | ||||||
Andre H. Stensen (T) | Biri Travbane | 04 | 2/1609 | 2 | 2 | 29,4a | 2 | 80 | 7 500 | ||||||
Ragnhild Bjørnbeth (S) | Leangen Travbane | 09 | 7/2140 | 7 | 7 | 31,6a | 0 | 210 | 0 |