Status:
Død
Engpila (Kaldblods traver)
N-79-0309
- Farge: Brun
- Årgang: 1979
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Astri Eng, LENA
- Oppdretter: Marius Eng, LENA
- Starter: 35
- 1. plass: 1
- 2. plass: 0
- 3. plass: 4
- Plassering: 18
- Volte: (6)37,6K
- Auto: (5)38,0aK
- Premier: kr 26 100
Starter 1984
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Trond Johansen (T) | Jarlsberg Travbane | 01 | 5/2000 | 5 | 5 | 44,5 | 0 | 2586 | 0 | ||||||
Trond Johansen (T) | Drammen Travbane | 01 | 7/1700 | 7 | 7 | 39,9 r | 0 | R | 0174 | 0 | |||||
Olav Mikkelborg (T) | Bjerke Travbane | 08 | 10/2120 | 10 | 10 | 46,7 | 6 | 0121 | 800 | ||||||
Trond Johansen (T) | Momarken Travbane | 01 | 1/2000 | 1 | 1 | 40,5 | 5 | 0067 | 900 | ||||||
Olav Mikkelborg (T) | Bjerke Travbane | 07 | 6/1700 | 6 | 6 | 39,6 | 6 | 0147 | 800 | ||||||
Trond Johansen (T) | Drammen Travbane | 03 | 1/2100 | 1 | 1 | 38,7 | 4 | 0152 | 1 050 | ||||||
Trond Johansen (T) | Vikodden Travbane | 02 | 5/1800 | 5 | 5 | 38,8 | 3 | 0273 | 1 350 | ||||||
Trond Johansen (T) | Vikodden Travbane | 04 | 6/1800 | 6 | 6 | 40,2 | 5 | 0437 | 850 | ||||||
Trond Johansen (T) | Bjerke Travbane | 02 | 9/2200 | 9 | 9 | 39,3 | 0 | 1135 | 0 | ||||||
Trond Johansen (T) | Bjerke Travbane | 09 | 6/1700 | 6 | 6 | 40,3 | 6 | 0390 | 800 | ||||||
Trond Johansen (T) | Vikodden Travbane | 02 | 14/1820 | 14 | 14 | g9 | 0 | 0070 | 0 | ||||||
Ulf Thoresen | Momarken Travbane | 02 | 10/1620 | 10 | 10 | 38,8 | 1 | 0079 | 4 500 | ||||||
Trond Johansen (T) | Vikodden Travbane | 01 | 7/1780 | 7 | 7 | 41,1ar | 3 | R | 0031 | 1 350 | |||||
Trond Johansen (T) | Vikodden Travbane | 07 | 9/1820 | 9 | 9 | 40,4 | 5 | 0069 | 850 | ||||||
Trond Johansen (T) | Drammen Travbane | 07 | 10/1700 | 10 | 10 | 38,0a | 4 | 0093 | 1 050 | ||||||
Trond Johansen (T) | Vikodden Travbane | 01 | 13/1820 | 13 | 13 | 38,8 | 3 | 0330 | 1 350 | ||||||
Trond Johansen (T) | Vikodden Travbane | 08 | 11/1820 | 11 | 11 | 39,3 | 5 | 0552 | 850 |