Status:
Død
Gjølmes Papageno (Varmblods traver)
N-79-5441
- Farge: Mellombr.
- Årgang: 1979
- Kjønn: Hingst
- Eier: Hans A. Olsson, MELHUS Psevd: Stall Lurum
- Oppdretter: Erik Morten Garberg, GJØLME
- Starter: 157
- 1. plass: 7
- 2. plass: 12
- 3. plass: 20
- Plassering: 56
- Volte: (7)17,4K
- Auto: (8)17,6aK
- Premier: kr 237 010
Starter 1986
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Leif Taknes (A) | Leangen Travbane | 07 | 1/1640 | 1 | 1 | 20,7 | 5 | 0577 | 1 000 | ||||||
Jomar Blekkan (T) | Leangen Travbane | 02 | 3/1640 | 3 | 3 | 19,7 | 7 | 0699 | 1 500 | ||||||
Leif Taknes (A) | Leangen Travbane | 05 | 12/2700 | 12 | 12 | 22,7 | 6 | 0588 | 1 000 | ||||||
Jomar Blekkan (T) | Leangen Travbane | 04 | 9/2160 | 9 | 9 | 26,6 | 3 | 0239 | 2 000 | ||||||
Leif Taknes (A) | Leangen Travbane | 06 | 3/1640 | 3 | 3 | 21,0a | 4 | 0217 | 2 200 | ||||||
Leif Taknes (A) | Leangen Travbane | 05 | 13/1660 | 13 | 13 | 20,2 | 0 | 0666 | 0 | ||||||
Leif Taknes (A) | Leangen Travbane | 09 | 4/2140 | 4 | 4 | 21,3 | 4 | 0307 | 1 600 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 05 | 8/2140 | 8 | 8 | 20,0 | 0 | 0205 | 0 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Drammen Travbane | 05 | 3/1700 | 3 | 3 | 19,6 | 0 | 0442 | 0 | ||||||
Tore H. Larsen (T) | Biri Travbane | 08 | 4/2100 | 4 | 4 | STR | - | 0 | |||||||
Gunnar Eggen (T) | Momarken Travbane | 01 | 2/1600 | 2 | 2 | 18,2a | 4 | 0042 | 1 600 | ||||||
Tore H. Larsen (T) | Momarken Travbane | 08 | 11/1600 | 11 | 11 | 20,9a | 0 | 0494 | 0 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Momarken Travbane | 05 | 11/1600 | 11 | 11 | 17,4 | 7 | 0463 | 1 000 | ||||||
Gunnar Eggen (T) | Momarken Travbane | 06 | 7/1600 | 7 | 7 | 18,6 | 2 | 0122 | 3 500 | ||||||
Cato Antonsen (T) | Jarlsberg Travbane | 06 | 5/2000 | 5 | 5 | 19,1 | 6 | 0137 | 1 200 | ||||||
Gunnar Eggen (T) | Momarken Travbane | 08 | 2/1600 | 2 | 2 | 20,1 | 4 | 0103 | 1 600 | ||||||
Atle Solhus (T) | Biri Travbane | 10 | 2/2100 | 2 | 2 | 19,6a | 3 | 0092 | 2 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Biri Travbane | 01 | 5/2600 | 5 | 5 | 19,2 | 0 | 0442 | 0 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 09 | 1/2140 | 1 | 1 | 18,9 | 5 | 0292 | 2 000 | ||||||
Leif Taknes (A) | Leangen Travbane | 08 | 2/1640 | 2 | 2 | 18,2 | 0 | 1680 | 0 | ||||||
Jomar Blekkan (T) | Biri Travbane | 06 | 10/2100 | 10 | 10 | 18,2a | 4 | 0203 | 1 250 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Biri Travbane | 06 | 5/2100 | 5 | 5 | 19,4 | 0 | 0347 | 0 | ||||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 02 | 1/1640 | 1 | 1 | 19,5 | 3 | 0081 | 2 000 | ||||||
Jomar Blekkan (T) | Leangen Travbane | 06 | 11/1660 | 11 | 11 | 19,6 | 4 | 0124 | 1 250 | ||||||
Leif Taknes (A) | Leangen Travbane | 08 | 6/1660 | 6 | 6 | 22,0 | 0 | 7896 | 0 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 06 | 4/2640 | 4 | 4 | 22,7 | 3 | 0081 | 1 750 | ||||||
Leif Taknes (A) | Leangen Travbane | 07 | 4/2140 | 4 | 4 | 22,0 | 5 | 0271 | 1 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 06 | 9/2160 | 9 | 9 | 21,0 | 4 | 0242 | 1 500 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 06 | 8/2160 | 8 | 8 | 21,7 | 3 | 0083 | 2 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 06 | 5/1640 | 5 | 5 | 22,6 | 4 | 0161 | 1 500 | ||||||
Leif Taknes (A) | Leangen Travbane | 08 | 5/2140 | 5 | 5 | 24,9 | 4 | 0150 | 4 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 07 | 6/1660 | 6 | 6 | 20,1 | 3 | 0117 | 1 750 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 07 | 7/2160 | 7 | 7 | 21,3 | 6 | 0128 | 800 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 06 | 9/1660 | 9 | 9 | 19,7 | 6 | 0082 | 800 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 09 | 7/2160 | 7 | 7 | 21,3 | 3 | 0190 | 1 750 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Jarlsberg Travbane | 01 | 2/2000 | 2 | 2 | 21,4 | 0 | 0590 | 0 | ||||||
Leif Taknes (A) | Leangen Travbane | 08 | 2/2140 | 2 | 2 | 21,4 | 6 | 0947 | 2 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 08 | 5/2160 | 5 | 5 | 21,6 | 4 | 0238 | 1 250 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 07 | 1/1640 | 1 | 1 | 22,1 | 4 | 0236 | 1 250 |