Status:
Død
Ruud Frøya (Kaldblods traver)
N-81-0275
- Farge: Brun
- Årgang: 1981
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Kristoffer Bermingrud, HOKKSUND
- Oppdretter: Odd Ommundsen, JESSHEIM
- Starter: 45
- 1. plass: 0
- 2. plass: 2
- 3. plass: 3
- Plassering: 19
- Volte: (4)37,6K
- Auto: (4)38,2aK
- Premier: kr 29 550
Starter 1985
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Knut Endre Lie (T) | Jarlsberg Travbane | 02 | 9/1600 | 9 | 9 | STR | - | 0 | |||||||
Ragnar Rekvik (S) | Jarlsberg Travbane | 02 | 9/1960 | 9 | 9 | 38,2a | 7 | 0087 | 800 | ||||||
Knut Endre Lie (T) | Klosterskogen Travbane | 08 | 2/2100 | 2 | 2 | 40,6a | 4 | 0055 | 1 050 | ||||||
Knut Endre Lie (T) | Drammen Travbane | 02 | 2/2100 | 2 | 2 | 39,4ar | 3 | R | 0040 | 1 750 | |||||
Ismo Honkonen (S) | Bjerke Travbane | 04 | 6/1600 | 6 | 6 | 37,6 | 3 | 0249 | 2 000 | ||||||
Frode Fladen (T) | Jarlsberg Travbane | 01 | 10/1600 | 10 | 10 | 38,4 | 0 | 0199 | 0 | ||||||
Tore H. Larsen (T) | Vikodden Travbane | 02 | 3/1800 | 3 | 3 | 39,3 | 2 | 0061 | 2 250 | ||||||
Øyvind Hauge (T) | Drammen Travbane | 08 | 3/2100 | 3 | 3 | 40,8a | 4 | 0166 | 1 250 | ||||||
Odd Ommundsen (A) | Drammen Travbane | 01 | 16/2120 | 16 | 15 | 38,4 | 9 | 1467 | 800 | ||||||
Odd Ommundsen (A) | Vikodden Travbane | 03 | 3/1800 | 3 | 3 | 43,1 | 0 | 0141 | 0 | ||||||
Odd Ommundsen (A) | Klosterskogen Travbane | 01 | 4/1700 | 4 | 4 | 38,6a | 0 | 1144 | 0 | ||||||
Ismo Honkonen (S) | Momarken Travbane | 07 | 3/1600 | 3 | 3 | 39,4a | 0 | 0582 | 0 | ||||||
Frode Fladen (T) | Drammen Travbane | 08 | 3/2100 | 3 | 3 | 42,4ar | 0 | R | 0488 | 0 | |||||
Odd Ommundsen (A) | Momarken Travbane | 01 | 10/2020 | 10 | 10 | dist | 0 | 0979 | 0 | ||||||
Odd Ommundsen (A) | Momarken Travbane | 02 | 12/2040 | 12 | 12 | 46,7 | 0 | 0783 | 0 | ||||||
Odd Ommundsen (A) | Bjerke Travbane | 08 | 2/1700 | 2 | 2 | 42,8 | 0 | 0781 | 0 | ||||||
Odd Ommundsen (A) | Bjerke Travbane | 01 | 15/1760 | 15 | 15 | 47,4 | 0 | 0461 | 0 |