Status:
Død
Roddy (Kaldblods traver)
N-81-0409
-
Farge:
Mellombr.
-
Årgang:
1981
-
Kjønn:
Vallak
-
Eier:
Inge Skjæveland, KVERNALAND Psevd: Stall Ingås
-
Oppdretter:
Berit Thulin, SANDNES
-
Starter:
124
-
1. plass:
6
-
2. plass:
16
-
3. plass:
11
-
Plassering:
43
-
Volte:
(9)32,5M
-
Auto:
(0)*30,9aK
-
Premier:
kr 166 150
Karriere
År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
1984 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
0 |
0 |
1985 |
25 |
2 |
8 |
3 |
4 |
37,4 |
37550 |
37 550 |
1986 |
29 |
1 |
3 |
0 |
15 |
35,4a |
28500 |
28 500 |
1987 |
26 |
3 |
2 |
5 |
10 |
30,9a |
48700 |
48 700 |
1988 |
15 |
0 |
3 |
1 |
5 |
32,9a |
33900 |
33 900 |
1989 |
10 |
0 |
0 |
1 |
3 |
32,7 |
6500 |
6 500 |
1990 |
16 |
0 |
0 |
1 |
6 |
31,7a |
11000 |
11 000 |
1991 |
3 |
0 |
0 |
0 |
0 |
35,5 |
0 |
0 |
Starter 1986
Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
Åsbjørn Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
04 |
11/2530 |
11 |
11 |
|
37,7 |
0 |
|
|
0346 |
0 |
0 |
|
|
Åsbjørn Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
05 |
13/2060 |
13 |
13 |
|
38,6 |
8 |
|
|
0357 |
1000 |
1 000 |
|
|
Åsbjørn Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
03 |
9/1600 |
9 |
9 |
|
35,4a |
4 |
|
|
0150 |
1500 |
1 500 |
|
|
Åsbjørn Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
05 |
11/2080 |
11 |
11 |
|
37,5 |
6 |
|
|
0931 |
1000 |
1 000 |
|
|
Åsbjørn Skjæveland (A) |
Bergen Travpark |
|
01 |
5/2120 |
5 |
5 |
|
37,8 |
4 |
|
|
0104 |
1500 |
1 500 |
|
|
Åsbjørn Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
02 |
15/2060 |
15 |
15 |
|
36,9 |
0 |
|
|
0484 |
0 |
0 |
|
|
Åsbjørn Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
03 |
9/2040 |
9 |
9 |
|
37,4 |
0 |
|
|
0490 |
0 |
0 |
|
|
Åsbjørn Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
09 |
12/2100 |
12 |
12 |
|
37,2 |
4 |
|
|
0035 |
600 |
600 |
|
|
Åsbjørn Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
08 |
10/1620 |
10 |
10 |
|
36,4 |
0 |
|
|
0456 |
0 |
0 |
|
|
Åsbjørn Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
03 |
7/2550 |
7 |
7 |
|
36,1 |
8 |
|
|
0142 |
1000 |
1 000 |
|
|
Åsbjørn Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
03 |
4/2040 |
4 |
4 |
|
37,5 |
0 |
|
|
0138 |
0 |
0 |
|
|
Åsbjørn Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
03 |
4/1620 |
4 |
4 |
|
37,8 |
6 |
|
|
0583 |
800 |
800 |
|
|
Åsbjørn Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
03 |
3/2040 |
3 |
3 |
|
39,1 |
0 |
|
|
0181 |
0 |
0 |
|
|
Kåre E. Jahnsen (T) |
Forus Travbane |
|
03 |
11/2040 |
11 |
11 |
|
g4 a |
0 |
|
|
0289 |
0 |
0 |
|
|
Åsbjørn Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
03 |
5/2040 |
5 |
5 |
|
38,3 |
8 |
|
|
0099 |
800 |
800 |
|
|
Åsbjørn Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
03 |
10/2550 |
10 |
10 |
|
37,0 |
4 |
|
|
0135 |
1250 |
1 250 |
|
|
Åsbjørn Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
03 |
7/2060 |
7 |
7 |
|
37,7 |
6 |
|
|
0087 |
800 |
800 |
|
|
Åsbjørn Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
02 |
2/2040 |
2 |
2 |
|
37,6 |
5 |
|
|
0087 |
900 |
900 |
|
|
Bjørg Høyland Erga |
Forus Travbane |
|
07 |
9/2100 |
9 |
9 |
|
39,4 |
2 |
|
|
0027 |
2500 |
2 500 |
|
|
Åsbjørn Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
02 |
13/2080 |
13 |
13 |
|
37,7 |
2 |
|
|
0085 |
2500 |
2 500 |
|
|
Åsbjørn Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
03 |
4/2040 |
4 |
4 |
|
38,1 |
4 |
|
|
0129 |
1250 |
1 250 |
|
|
Åsbjørn Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
01 |
5/2040 |
5 |
5 |
|
39,0a |
2 |
|
|
0171 |
2500 |
2 500 |
|
|
Åsbjørn Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
08 |
9/1620 |
9 |
9 |
|
39,0 |
7 |
|
|
0085 |
800 |
800 |
|
|
Åsbjørn Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
03 |
13/2080 |
13 |
13 |
|
38,3 |
0 |
|
|
0054 |
0 |
0 |
|
|
Åsbjørn Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
08 |
2/2040 |
2 |
2 |
|
37,0a |
1 |
|
|
0034 |
5000 |
5 000 |
|
|
Åsbjørn Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
07 |
10/1600 |
10 |
10 |
|
36,8a |
6 |
|
|
0151 |
800 |
800 |
|
|
Åsbjørn Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
03 |
4/2510 |
4 |
4 |
|
40,5 |
0 |
|
|
0218 |
0 |
0 |
|
|
Åsbjørn Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
07 |
4/2060 |
4 |
4 |
|
41,3 |
0 |
|
|
0028 |
0 |
0 |
|
|
Åsbjørn Skjæveland (A) |
Forus Travbane |
|
07 |
14/1620 |
14 |
14 |
|
37,3 |
4 |
|
|
0063 |
2000 |
2 000 |
|
|
Utstilling
Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |