Status:
Død
Tordensky (Kaldblods traver)
N-82-0691
- Farge: Svart
- Årgang: 1982
- Kjønn: Vallak
- Eier: Cecilie Bjerring, VIKERSUND
- Oppdretter: Kåre Kartevoll, UNDHEIM
- Starter: 139
- 1. plass: 6
- 2. plass: 8
- 3. plass: 9
- Plassering: 31
- Volte: (10)32,8M
- Auto: (9)33,0aK
- Premier: kr 141 600
Starter 1990
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Vidar Schwabe (A) | Klosterskogen Travbane | 09 | 9/1700 | 9 | 9 | 36,9a | 5 | 0342 | 3 500 | ||||||
Jan Martin Bjerring (A) | Klosterskogen Travbane | 02 | 11/2100 | 11 | 11 | dg | - | 0409 | 0 | ||||||
Magnus Helland (C) | Drammen Travbane | 02 | 1/2100 | 1 | 1 | 35,1 | 3 | 0047 | 2 700 | ||||||
Vidar Schwabe (A) | Biri Travbane | 07 | 2/2600 | 2 | 2 | 37,3ag | 6 | G | 0052 | 1 500 | |||||
Vidar Schwabe (A) | Jarlsberg Travbane | 02 | 3/2100 | 3 | 3 | 37,2 g | 3 | G | 0246 | 2 500 | |||||
Jan Martin Bjerring (A) | Klosterskogen Travbane | 02 | 11/2100 | 11 | 11 | 38,0ag | 0 | G | 0375 | 0 | |||||
Magnus Helland (C) | Momarken Travbane | 01 | 5/1600 | 5 | 4 | 34,9 | 3 | 0046 | 2 500 | ||||||
Magnus Helland (C) | Sørlandets Travpark | 04 | 5/2140 | 5 | 5 | 34,4 | 4 | 0057 | 2 200 | ||||||
Stein Løvli (S) | Klosterskogen Travbane | 01 | 6/1700 | 6 | 6 | dist ag | 0 | G | 1139 | 0 | |||||
Magnus Helland (C) | Momarken Travbane | 08 | 6/1600 | 6 | 6 | g5 ag | 0 | G | 0136 | 0 | |||||
Bjørn Duestad (A) | Drammen Travbane | 02 | 13/2120 | 13 | 13 | 39,5 g | 0 | G | 0411 | 0 | |||||
Roy Gjølberg (T) | Klosterskogen Travbane | 03 | 14/2520 | 14 | 14 | BR | - | 0347 | 0 | ||||||
Stein Løvli (S) | Bjerke Travbane | 02 | 3/2640 | 3 | 3 | STR | - | 0 | |||||||
Stein Løvli (S) | Sørlandets Travpark | 03 | 6/2660 | 6 | 6 | dg | - | 0460 | 0 | ||||||
Magnus Helland (C) | Klosterskogen Travbane | 02 | 11/1700 | 11 | 11 | 35,6ag | 0 | G | 0112 | 0 | |||||
Magnus Helland (C) | Klosterskogen Travbane | 03 | 3/2100 | 3 | 3 | 34,9a | 3 | 0108 | 2 700 |