Status:
Død
Volo Silk (Varmblods traver)
N-82-5079
- Farge: Huskbrun
- Årgang: 1982
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Svein A. Andersen, SANDEFJORD Psevd: Stall Moe
- Oppdretter: Jørgen Jahre, SANDEFJORD Psevd: Stall Volo
- Starter: 38
- 1. plass: 5
- 2. plass: 2
- 3. plass: 4
- Plassering: 10
- Volte: (5)19,1M
- Auto: (5)17,7aK
- Premier: kr 66 750
Starter 1986
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Bjørn Duestad (A) | Jarlsberg Travbane | 07 | 1/1600 | 1 | 1 | 22,9 | 3 | 0092 | 2 000 | ||||||
Bjørn Duestad (A) | Drammen Travbane | 06 | 11/1700 | 11 | 11 | 23,3a | 0 | 0398 | 0 | ||||||
Knut Terje Samuelsen (D) | Jarlsberg Travbane | 04 | 4/2100 | 4 | 4 | 25,3a | 0 | 0087 | 0 | ||||||
Nils Åge Østby (T) | Jarlsberg Travbane | 04 | 4/2100 | 4 | 4 | 22,9 | 0 | 0153 | 0 | ||||||
Bjørn Duestad (A) | Bjerke Travbane | 03 | 6/2600 | 6 | 6 | 22,9a | 1 | 0237 | 12 000 | ||||||
Vidar Hop (C) | Klosterskogen Travbane | 03 | 7/2100 | 7 | 7 | 23,6a | 0 | 0091 | 0 | ||||||
Bjørn Duestad (A) | Drammen Travbane | 01 | 10/1700 | 10 | 10 | br a | - | 0745 | 0 | ||||||
Hans Petter Tholfsen (T) | Jarlsberg Travbane | 02 | 1/1600 | 1 | 1 | 20,2 | 5 | 0227 | 1 000 | ||||||
Hans Petter Tholfsen (T) | Jarlsberg Travbane | 04 | 9/1960 | 9 | 9 | 24,2a | 0 | 0109 | 0 | ||||||
Bjørn Duestad (A) | Drammen Travbane | 05 | 10/1700 | 10 | 10 | 20,4a | 0 | 0637 | 0 | ||||||
Hans Petter Tholfsen (T) | Bjerke Travbane | 07 | 10/2100 | 10 | 10 | 21,6a | 0 | 0039 | 0 | ||||||
Hans Petter Tholfsen (T) | Jarlsberg Travbane | 02 | 8/1960 | 8 | 8 | 20,6a | 4 | 0078 | 1 500 | ||||||
Hans Petter Tholfsen (T) | Klosterskogen Travbane | 09 | 1/2100 | 1 | 1 | dg | - | 0017 | 0 | ||||||
Hans Petter Tholfsen (T) | Bjerke Travbane | 09 | 2/2100 | 2 | 2 | 20,7a | 1 | 0030 | 12 000 | ||||||
Bjørn Duestad (A) | Jarlsberg Travbane | 02 | 7/1960 | 7 | 7 | 22,7a | 3 | 0154 | 1 750 | ||||||
Hans Petter Tholfsen (T) | Jarlsberg Travbane | 04 | 3/2000 | 3 | 3 | 22,0 | 4 | 0040 | 1 250 |