Status:
Død
Ego Pay (Varmblods traver)
N-82-5406
- Farge: Mørkbr
- Årgang: 1982
- Kjønn: Vallak
- Eier: Arne Mauseth, SJETNEMARKA
- Oppdretter: Øyvind Fjerstad-Arne Mauseth, TRONDHEIM
- Starter: 48
- 1. plass: 4
- 2. plass: 8
- 3. plass: 2
- Plassering: 15
- Volte: (5)19,2K
- Auto: (5)*19,4aK
- Premier: kr 91 750
Starter 1987
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Steinar Hammersborg (T) | Bjerke Travbane | 02 | 3/1609 | 3 | 3 | 19,4a | 1 | 0122 | 10 000 | ||||||
Steinar Hammersborg (T) | Bjerke Travbane | 05 | 2/2140 | 2 | 2 | 21,1 | 4 | 0132 | 2 200 | ||||||
Jørn Morten Kvikstad (T) | Bjerke Travbane | 11 | 14/2160 | 14 | 14 | 21,0 | 6 | 0701 | 1 200 | ||||||
Jørn Morten Kvikstad (T) | Klosterskogen Travbane | 02 | 9/2520 | 9 | 9 | 22,9 g | 6 | G | 0257 | 1 200 | |||||
Jørn Morten Kvikstad (T) | Bjerke Travbane | 03 | 10/2100 | 10 | 10 | 21,5a | 5 | 0037 | 1 000 | ||||||
Jørn Morten Kvikstad (T) | Bjerke Travbane | 05 | 10/1640 | 10 | 10 | 19,2 | 2 | 0085 | 5 000 | ||||||
Jørn Morten Kvikstad (T) | Drammen Travbane | 05 | 8/1700 | 8 | 8 | br ag | - | G | 0062 | 0 | |||||
Jørn Morten Kvikstad (T) | Drammen Travbane | 05 | 7/1700 | 7 | 7 | 20,0a | 1 | 0068 | 6 000 | ||||||
Espen A. Schem (T) | Drammen Travbane | 03 | 3/2100 | 3 | 3 | 21,8 g | 4 | G | 0037 | 1 500 | |||||
Espen A. Schem (T) | Jarlsberg Travbane | 08 | 8/2100 | 8 | 8 | 20,2ag | 0 | G | 0414 | 0 | |||||
Arne Nilsen (T) | Leangen Travbane | 03 | 1/2140 | 1 | 1 | STR | - | 0 | |||||||
Stig Jarle Røste (T) | Leangen Travbane | 03 | 10/2160 | 10 | 10 | 26,9 | 0 | 0329 | 0 | ||||||
Stig Jarle Røste (T) | Leangen Travbane | 04 | 2/2140 | 2 | 2 | 26,4 g | 0 | G | 0208 | 0 | |||||
Stig Jarle Røste (T) | Leangen Travbane | 02 | 1/2640 | 1 | 1 | 25,7a | 0 | 0098 | 0 | ||||||
Stig Jarle Røste (T) | Leangen Travbane | 09 | 4/2160 | 4 | 4 | 23,5 | 4 | 0220 | 1 250 | ||||||
Arne Nilsen (T) | Leangen Travbane | 04 | 3/2140 | 3 | 3 | 23,7 | 0 | 0190 | 0 |