Status:
Død
Ihler'n (Kaldblods traver)
N-84-0173
-
Farge:
Brun
-
Årgang:
1984
-
Kjønn:
Vallak
-
Eier:
Erik Løkken-Kjell Løkken, RAUFOSS
-
Oppdretter:
Kjell Hansen, ODNES
-
Starter:
105
-
1. plass:
7
-
2. plass:
7
-
3. plass:
14
-
Plassering:
35
-
Volte:
(7)29,4K
-
Auto:
(8)29,3aK
-
Premier:
kr 182 750
Karriere
År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
1988 |
9 |
3 |
0 |
3 |
2 |
37,9 |
39700 |
39 700 |
1989 |
15 |
0 |
1 |
1 |
6 |
35,3 g |
16150 |
16 150 |
1990 |
24 |
0 |
3 |
2 |
10 |
32,1a |
30700 |
30 700 |
1991 |
29 |
3 |
1 |
6 |
9 |
29,4 |
63900 |
63 900 |
1992 |
22 |
1 |
2 |
2 |
8 |
29,3ag |
32300 |
32 300 |
1993 |
6 |
0 |
0 |
0 |
0 |
31,7a |
0 |
0 |
Starter 1991
Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
Hans Petter Tholfsen (T) |
Bjerke Travbane |
|
01 |
3/2140 |
3 |
3 |
|
34,3 |
0 |
|
|
0301 |
0 |
0 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Bjerke Travbane |
|
04 |
5/1609 |
5 |
5 |
|
32,4a |
0 |
|
|
0122 |
0 |
0 |
|
|
Tore H. Larsen (T) |
Bjerke Travbane |
|
03 |
3/1609 |
3 |
3 |
|
32,4a |
3 |
|
|
0099 |
4000 |
4 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Bjerke Travbane |
|
05 |
6/2140 |
6 |
6 |
|
32,3 |
0 |
|
|
0235 |
0 |
0 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Bjerke Travbane |
|
10 |
10/2160 |
10 |
10 |
|
32,9 |
5 |
|
|
0070 |
1200 |
1 200 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Bjerke Travbane |
|
09 |
1/1609 |
1 |
1 |
|
35,6ag |
3 |
|
G |
0066 |
4000 |
4 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Bjerke Travbane |
|
11 |
8/2100 |
8 |
8 |
|
31,1a |
6 |
|
|
0494 |
1200 |
1 200 |
|
|
Olav Mikkelborg (T) |
Drammen Travbane |
|
03 |
5/2100 |
5 |
5 |
|
34,5ag |
0 |
|
G |
0094 |
0 |
0 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Bjerke Travbane |
|
02 |
9/2160 |
9 |
9 |
|
32,4 |
7 |
|
|
0068 |
1000 |
1 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
05 |
9/1600 |
9 |
9 |
|
29,4 |
5 |
|
|
0053 |
1000 |
1 000 |
|
|
Olav Mikkelborg (T) |
Bjerke Travbane |
|
02 |
7/1609 |
7 |
7 |
|
30,3a |
1 |
|
|
0043 |
10000 |
10 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Bjerke Travbane |
|
02 |
9/2100 |
9 |
9 |
|
32,4a |
1 |
|
|
0197 |
10000 |
10 000 |
|
|
Tore H. Larsen (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
04 |
12/2120 |
12 |
12 |
|
34,0 |
0 |
|
|
0225 |
0 |
0 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
05 |
6/1700 |
6 |
6 |
|
30,8a |
1 |
|
|
0061 |
7000 |
7 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
04 |
3/2100 |
3 |
3 |
|
33,3ag |
5 |
|
G |
0049 |
1000 |
1 000 |
|
|
Olav Mikkelborg (T) |
Biri Travbane |
|
02 |
12/1620 |
12 |
12 |
|
30,6 |
2 |
|
|
0173 |
3000 |
3 000 |
|
|
Ulf Thoresen |
Jarlsberg Travbane |
|
02 |
8/2100 |
8 |
8 |
|
32,1ag |
0 |
|
G |
0052 |
0 |
0 |
|
|
Ulf Thoresen |
Momarken Travbane |
|
01 |
7/1600 |
7 |
7 |
|
30,4ag |
3 |
|
G |
0065 |
2700 |
2 700 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Bjerke Travbane |
|
03 |
1/1609 |
1 |
1 |
|
31,4ag |
6 |
|
G |
0075 |
1500 |
1 500 |
|
|
Jan Risa (A) |
Bjerke Travbane |
|
02 |
5/2660 |
5 |
5 |
|
33,7 |
0 |
|
|
0211 |
0 |
0 |
|
|
Tore H. Larsen (T) |
Bjerke Travbane |
|
01 |
9/1609 |
9 |
9 |
|
34,1a |
3 |
|
|
0203 |
4000 |
4 000 |
|
|
Tore H. Larsen (T) |
Momarken Travbane |
|
04 |
11/1600 |
11 |
11 |
|
30,7a |
3 |
|
|
0118 |
2700 |
2 700 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Bjerke Travbane |
|
04 |
1/2140 |
1 |
1 |
|
33,6 |
4 |
|
|
0068 |
3000 |
3 000 |
|
|
Hans Petter Tholfsen (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
07 |
10/2620 |
10 |
10 |
|
34,8 |
3 |
|
|
0263 |
2700 |
2 700 |
|
|
Olav Mikkelborg (T) |
Biri Travbane |
|
03 |
11/1609 |
11 |
11 |
|
34,8a |
0 |
|
|
0211 |
0 |
0 |
|
|
Olav Mikkelborg (T) |
Biri Travbane |
|
05 |
1/2100 |
1 |
1 |
|
34,0 |
4 |
|
|
0158 |
2200 |
2 200 |
|
|
Jan Risa (A) |
Biri Travbane |
|
06 |
11/1609 |
11 |
11 |
|
33,6a |
5 |
|
|
0577 |
1700 |
1 700 |
|
|
Tore H. Larsen (T) |
Biri Travbane |
|
04 |
7/1609 |
7 |
7 |
|
STR |
- |
|
|
|
0 |
0 |
|
|
Olav Mikkelborg (T) |
Biri Travbane |
|
03 |
5/1609 |
5 |
5 |
|
37,1a |
0 |
|
|
0610 |
0 |
0 |
|
|
Tore H. Larsen (T) |
Biri Travbane |
|
05 |
4/2100 |
4 |
4 |
|
37,5 |
0 |
|
|
0035 |
0 |
0 |
|
|
Utstilling
Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |