Status:
Død
Popp Ranger (Varmblods traver)
N-85-5169
- Farge: Mørkbr
- Årgang: 1985
- Kjønn: Hingst
- Eier: Alfild Michelsen-Tor Michelsen, FEDA
- Oppdretter: Leif L. Stangeland, ORRE
- Starter: 107
- 1. plass: 14
- 2. plass: 12
- 3. plass: 13
- Plassering: 36
- Volte: (6)17,0M
- Auto: (7)15,4aK
- Premier: kr 473 597
Starter 1991
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Petter Glittum (T) | Bjerke Travbane | 03 | 1/1609 | 1 | 1 | 17,9ag | 0 | G | 0214 | 0 | |||||
Petter Glittum (T) | Bergen Travpark | 08 | 13/2640 | 13 | 13 | 19,4 | 5 | 0036 | 3 000 | ||||||
Petter Glittum (T) | Bjerke Travbane | 10 | 3/3160 | 3 | 3 | 18,8 | 1 | 0021 | 30 000 | ||||||
Petter Glittum (T) | SVERIGE | 05 | 2/3140 | 2 | 18 | 18,8 | 1 | 0016 | 54 100 | ||||||
Petter Glittum (T) | SVERIGE | 06 | 1/3140 | 1 | 29 | 17,8 | 1 | 0023 | 32 460 | ||||||
Petter Glittum (T) | SVERIGE | 05 | 3/3140 | 3 | 23 | 18,2 | 1 | 0100 | 32 460 | ||||||
Petter Glittum (T) | Bjerke Travbane | 05 | 8/2140 | 8 | 8 | 17,0 | 2 | 0143 | 5 000 | ||||||
Petter Glittum (T) | Jarlsberg Travbane | 05 | 6/2600 | 6 | 6 | STR | - | 0 | |||||||
Petter Glittum (T) | Bjerke Travbane | 05 | 8/2140 | 8 | 8 | 19,0 | 3 | 0078 | 4 500 | ||||||
Petter Glittum (T) | Momarken Travbane | 06 | 4/2000 | 4 | 4 | 17,2a | 2 | 0039 | 3 500 | ||||||
Petter Glittum (T) | Forus Travbane | 02 | 6/2040 | 6 | 6 | STR | - | 0 | |||||||
Petter Glittum (T) | Forus Travbane | 05 | 15/2550 | 15 | 15 | 18,3 | 0 | 0093 | 0 | ||||||
Petter Glittum (T) | Bjerke Travbane | 03 | 2/2640 | 2 | 2 | 20,7 g | 0 | G | 0043 | 0 | |||||
Petter Glittum (T) | Klosterskogen Travbane | 07 | 8/3300 | 8 | 8 | 21,6 | 4 | 0071 | 7 000 | ||||||
Petter Glittum (T) | Jarlsberg Travbane | 06 | 11/2600 | 11 | 11 | 21,8 g | 0 | G | 0036 | 0 | |||||
Petter Glittum (T) | Jarlsberg Travbane | 05 | 6/1600 | 6 | 6 | 19,0a | 4 | 0190 | 2 200 | ||||||
Petter Glittum (T) | Bjerke Travbane | 10 | 8/2100 | 8 | 8 | 19,9a | 5 | 0113 | 2 500 |