Status:
Død
Osa Baronessa (Kaldblods traver)
N-87-0868
- Farge: Rød
- Årgang: 1987
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Olav Norvik, YTTERØY Psevd: Stall Osa
- Oppdretter: Olav Norvik, YTTERØY
- Starter: 98
- 1. plass: 0
- 2. plass: 7
- 3. plass: 4
- Plassering: 41
- Volte: (7)31,5K
- Auto: (5)31,2aK
- Premier: kr 83 150
Starter 1994
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Gunnar Eggen (T) | Drammen Travbane | 05 | 4/2100 | 4 | 4 | br g | - | G | 0156 | 0 | |||||
Frode Fladen (T) | Bjerke Travbane | 04 | 9/2140 | 9 | 9 | 35,1 | 0 | 0897 | 0 | ||||||
Olav Mikkelborg (T) | Biri Travbane | 06 | 5/2100 | 5 | 5 | 33,9 | 0 | 0284 | 0 | ||||||
Jan Erik Landaas (T) | Biri Travbane | 05 | 9/1609 | 9 | 9 | 32,0a | 0 | 0114 | 0 | ||||||
Jan Erik Landaas (T) | Bjerke Travbane | 03 | 4/1609 | 4 | 4 | 32,7ag | 0 | G | 0638 | 0 | |||||
Jan Erik Landaas (T) | Biri Travbane | 06 | 9/2100 | 9 | 9 | 32,5 | 4 | 0248 | 1 800 | ||||||
Gunnar Eggen (T) | Biri Travbane | 01 | 5/1600 | 5 | 5 | 31,8 g | 5 | G | 0196 | 1 000 | |||||
Bjørn Håvard Rønningen (T) | Leangen Travbane | 05 | 10/2160 | 10 | 10 | 34,3 | 0 | 0758 | 0 | ||||||
Ivar Asphaug (S) | Leangen Travbane | 05 | 8/3160 | 8 | 8 | br g | - | G | 0782 | 0 | |||||
Arne Nilsen (T) | Leangen Travbane | 01 | 12/1680 | 12 | 12 | 31,5 | 0 | 0110 | 0 | ||||||
Hans Petter Iversen (T) | Leangen Travbane | 06 | 14/2160 | 14 | 14 | 33,1 | 0 | 0432 | 0 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 10 | 6/1660 | 6 | 6 | 31,9 g | 5 | G | 0131 | 1 000 | |||||
Hans Petter Iversen (T) | Leangen Travbane | 01 | 7/2640 | 7 | 7 | 35,3a | 0 | 0331 | 0 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 03 | 9/2140 | 9 | 9 | 34,1ag | 0 | G | 0211 | 0 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 04 | 6/2660 | 6 | 6 | 35,7 g | 0 | G | 0289 | 0 | |||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 02 | 9/2160 | 9 | 9 | 36,0 | 0 | 0351 | 0 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 04 | 14/1660 | 14 | 14 | 33,0 | 0 | 1250 | 0 |