Status:
Død
Bai Jahni (Kaldblods traver)
N-90-0034
- Farge: Mørkbr
- Årgang: 1990
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Paal Vangen & Arvid Vangen, VALESTRANDSFOSSEN
- Oppdretter: Anne Margrethe Bingslin, MYSEN Psevd: Stall Bingslin
- Starter: 67
- 1. plass: 0
- 2. plass: 4
- 3. plass: 7
- Plassering: 19
- Volte: (5)31,1K
- Auto: (5)31,8aM
- Premier: kr 51 308
Starter 1995
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Erling Kjelby (A) | Bergen Travpark | 09 | 9/2140 | 9 | 9 | 38,3 | 0 | 0359 | 0 | ||||||
Elin-Merete Sæhle (A) | Bergen Travpark | 01 | 3/1600 | 3 | 3 | 32,0a | 0 | 1019 | 0 | ||||||
Frank Ringheim (T) | Bergen Travpark | 03 | 3/1600 | 3 | 3 | 31,9ag | 5 | G | 0126 | 1 000 | |||||
Svein Ove Wassberg (S) | Bergen Travpark | 09 | 4/2140 | 4 | 4 | 35,5 | 0 | 0041 | 0 | ||||||
Ove Wassberg (T) | Bergen Travpark | 04 | 6/1600 | 6 | 6 | 31,1 g | 6 | G | 0578 | 1 000 | |||||
Ove Wassberg (T) | Bergen Travpark | 02 | 5/1600 | 5 | 5 | 32,4ag | 0 | G | 0067 | 0 | |||||
Øyvind Austevoll (T) | Bergen Travpark | 03 | 8/2100 | 8 | 8 | 36,0a | 0 | 0029 | 300 | ||||||
Ove Wassberg (T) | Bergen Travpark | 05 | 2/2100 | 2 | 2 | 31,8a | 2 | 0455 | 4 000 | ||||||
Leif Gustav Raae (T) | Momarken Travbane | 08 | 14/2040 | 14 | 14 | 37,9 | 0 | 0251 | 0 | ||||||
Leif Gustav Raae (T) | Momarken Travbane | 03 | 13/2020 | 13 | 13 | 36,3 g | 0 | G | 9999 | 0 | |||||
Leif Gustav Raae (T) | Momarken Travbane | 05 | 2/2525 | 2 | 2 | 34,9 | 0 | 0359 | 0 | ||||||
Leif Gustav Raae (T) | Momarken Travbane | 08 | 13/2040 | 13 | 13 | 33,8 | 6 | 0434 | 600 | ||||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Momarken Travbane | 02 | 2/2000 | 2 | 2 | 39,2 | 6 | 0157 | 1 000 | ||||||
Leif Gustav Raae (T) | Momarken Travbane | 03 | 13/2020 | 13 | 13 | 39,7 g | 0 | G | 0521 | 0 | |||||
Leif Gustav Raae (T) | Bjerke Travbane | 07 | 6/2140 | 6 | 6 | 36,3 | 0 | 0226 | 0 | ||||||
Per Oleg Midtfjeld (T) | Bjerke Travbane | 01 | 7/1660 | 7 | 7 | 34,8 | 7 | 0156 | 1 200 |