Status:
Død
Aremin (Kaldblods traver)
N-93-0925
- Farge: Mellomrød
- Årgang: 1993
- Kjønn: Vallak
- Eier: Trude Halberg, HERNES
- Oppdretter: Haldor Hoem-Berit Elverum Hoem, SELBU
- Starter: 171
- 1. plass: 18
- 2. plass: 17
- 3. plass: 11
- Plassering: 34
- Volte: (8)*27,1K
- Auto: (11)27,1aK
- Premier: kr 612 610
Starter 2004
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Jomar Blekkan (T) | Leangen Travbane | 06 | 11/2160 | 11 | 11 | 29,4 | 1 | 0070 | 14 000 | ||||||
Jomar Blekkan (T) | Leangen Travbane | 07 | 8/2660 | 8 | 8 | 28,8 | 2 | 0291 | 25 000 | ||||||
Atle Solhus (T) | Momarken Travbane | 09 | 12/2020 | 12 | 12 | br g | - | G | 0207 | 0 | |||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 09 | 6/2160 | 6 | 6 | dg | - | 0051 | 0 | ||||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 05 | 7/2680 | 7 | 7 | 28,8 g | 2 | G | 0078 | 7 000 | |||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 06 | 6/2160 | 6 | 6 | 28,4 g | 0 | G | 0046 | 0 | |||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 05 | 1/2140 | 1 | 1 | 27,7 | 2 | 0105 | 8 000 | ||||||
Olav Mikkelborg (T) | Biri Travbane | 04 | 2/2100 | 2 | 2 | dg | - | 0323 | 0 | ||||||
Per Einar Sørmo (S) | Leangen Travbane | 04 | 6/2140 | 6 | 6 | 28,3ag | 6 | G | 0858 | 1 500 | |||||
Asbjørn Mehla (T) | Drammen Travbane | 06 | 8/2100 | 8 | 8 | 27,1a | 0 | 0443 | 0 | ||||||
Asbjørn Mehla (T) | Klosterskogen Travbane | 05 | 1/2100 | 1 | 1 | 29,6ag | 0 | G | 0437 | 0 | |||||
Thor Borg (C) | Drammen Travbane | 04 | 6/2900 | 6 | 6 | BR | - | 1075 | 0 | ||||||
Odd Arne Kjøsnes (A) | Leangen Travbane | 02 | 4/2180 | 4 | 4 | 28,0 | 0 | 0234 | 0 | ||||||
Odd Arne Kjøsnes (A) | Leangen Travbane | 06 | 3/2140 | 3 | 3 | br g | - | G | 0284 | 0 | |||||
Leif Taknes (A) | Bjugn Travbane | 05 | 8/2180 | 8 | 8 | 30,5 | 2 | 2 000 | |||||||
Odd Arne Kjøsnes (A) | Leangen Travbane | 06 | 2/1640 | 2 | 2 | 27,6 | 6 | 0356 | 1 500 | ||||||
Odd Arne Kjøsnes (A) | Leangen Travbane | 05 | 10/2160 | 10 | 10 | 28,5 | 6 | 0518 | 1 500 |