Status:
Død
Hafell Sokken (Kaldblods traver)
N-94-0283
- Farge: Svart
- Årgang: 1994
- Kjønn: Vallak
- Eier: John Øystein Gjønnes, FANNREM
- Oppdretter: John Øystein Gjønnes, FANNREM
- Starter: 46
- 1. plass: 4
- 2. plass: 2
- 3. plass: 1
- Plassering: 9
- Volte: (7)32,8K
- Auto: (7)29,6aK
- Premier: kr 74 250
Starter 2000
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Eivind Gravdal (T) | Klosterskogen Travbane | 02 | 1/1700 | 1 | 1 | br ag | - | G | 0043 | 0 | |||||
Eivind Gravdal (T) | Sørlandets Travpark | 08 | 7/1609 | 7 | 7 | 31,4ag | 6 | G | 0162 | 1 200 | |||||
Eivind Gravdal (T) | Jarlsberg Travbane | 02 | 7/2120 | 7 | 7 | 34,3 | 0 | 0147 | 0 | ||||||
Eivind Gravdal (T) | Bjerke Travbane | 02 | 10/1609 | 10 | 10 | dg | - | 0075 | 0 | ||||||
Eivind Gravdal (T) | Sørlandets Travpark | 03 | 1/1640 | 1 | 1 | dg | - | 0092 | 0 | ||||||
Eivind Gravdal (T) | Momarken Travbane | 08 | 11/1600 | 11 | 11 | 31,7ag | 0 | G | 0144 | 0 | |||||
Eivind Gravdal (T) | Drammen Travbane | 08 | 11/1700 | 11 | 11 | 35,3ag | 0 | G | 0020 | 0 | |||||
Eivind Gravdal (T) | Drammen Travbane | 10 | 3/1700 | 3 | 3 | 31,2a | 1 | 0131 | 12 000 | ||||||
Eivind Gravdal (T) | Bjerke Travbane | 08 | 13/2160 | 13 | 13 | 37,3 g | 0 | G | 0661 | 0 | |||||
Eivind Gravdal (T) | Momarken Travbane | 02 | 3/1600 | 3 | 3 | br g | - | G | 0113 | 0 | |||||
Eivind Gravdal (T) | Jarlsberg Travbane | 03 | 12/2120 | 12 | 12 | 34,5 g | 0 | G | 0238 | 0 | |||||
Eivind Gravdal (T) | Klosterskogen Travbane | 04 | 12/1700 | 12 | 12 | dg ar | - | R | 0117 | 0 | |||||
Eivind Gravdal (T) | Drammen Travbane | 01 | 14/2120 | 14 | 14 | 34,4 | 6 | 0685 | 1 000 | ||||||
Eivind Gravdal (T) | Klosterskogen Travbane | 07 | 7/2100 | 7 | 7 | 36,0 | 4 | 0100 | 1 850 | ||||||
Eivind Gravdal (T) | Sørlandets Travpark | 01 | 10/1660 | 10 | 10 | STR | - | 0 | |||||||
Eivind Gravdal (T) | Drammen Travbane | 02 | 2/1700 | 2 | 2 | 34,9 r | 4 | R | 0054 | 2 200 |