Status:
Død
Creek's Talent (Varmblods traver)
N-95-5139
- Farge: Rød
- Årgang: 1995
- Kjønn: Hingst
- Eier: Olav J. Christiansen, ÅSENFJORD
- Oppdretter: Olav J. Christiansen, ÅSENFJORD
- Starter: 41
- 1. plass: 3
- 2. plass: 4
- 3. plass: 2
- Plassering: 11
- Volte: (4)19,1K
- Auto: (4)17,8aK
- Premier: kr 97 490
Starter 1998
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Leif Taknes (A) | Leangen Travbane | 07 | 9/2180 | 9 | 9 | 20,2 g | 0 | G | 0321 | 0 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Biri Travbane | 02 | 7/2120 | 7 | 7 | 22,2 | 5 | 0225 | 2 500 | ||||||
Boye Ølstøren (T) | Östersund | 02 | 6/1660 | 6 | 23 | dg | - | 0078 | 0 | ||||||
Leif Taknes (A) | Harstad Travpark | 08 | 4/2040 | 4 | 4 | 21,2a | 1 | 0053 | 22 000 | ||||||
Leif Taknes (A) | Harstad Travpark | 08 | 7/1640 | 7 | 7 | 21,3 | 5 | 0068 | 2 500 | ||||||
Leif Taknes (A) | Harstad Travpark | 07 | 6/2080 | 6 | 6 | 23,8 | 1 | 0021 | 22 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Östersund | 01 | 8/2140 | 8 | 21 | 20,4 g | 5 | G | 0223 | 2 041 | |||||
Leif Taknes (A) | Harstad Travpark | 08 | 1/1600 | 1 | 1 | 20,4 | 1 | 0053 | 10 000 | ||||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 08 | 5/2140 | 5 | 5 | 25,3 g | 0 | G | 0116 | 0 | |||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 09 | 13/2160 | 13 | 13 | 20,6 g | 0 | G | 0266 | 0 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Mosjøen Travbane | 03 | 2/2100 | 2 | 2 | 26,4 | 0 | 0 | |||||||
Arne Nilsen (T) | Leangen Travbane | 02 | 10/2140 | 10 | 10 | 20,2a | 0 | 0546 | 0 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 02 | 3/2140 | 3 | 3 | dg | - | 0070 | 0 | ||||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 08 | 3/2140 | 3 | 3 | 20,2 | 3 | 0051 | 2 200 | ||||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 07 | 6/2140 | 6 | 6 | 20,5 | 3 | 0290 | 2 500 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Östersund | 07 | 3/2140 | 3 | 10 | 21,1ag | 0 | G | 0285 | 0 | |||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 07 | 7/2140 | 7 | 7 | 26,4 g | 0 | G | 0105 | 0 |