Status:
Død
Miranne (Kaldblods traver)
N-97-0118
- Farge: Huskbrun
- Årgang: 1997
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Paul Paulsen & Kari Johanne Kvamme, RENNEBU
- Oppdretter: Merethe Råbakk, SPARBU
- Starter: 135
- 1. plass: 1
- 2. plass: 5
- 3. plass: 8
- Plassering: 33
- Volte: (10)30,3M
- Auto: (8)29,9aK
- Premier: kr 116 906
Starter 2004
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 03 | 4/2140 | 4 | 4 | br g | - | G | 0599 | 0 | |||||
Thomas Mjøen (A) | Leangen Travbane | 08 | 9/2160 | 9 | 9 | 34,2 | 0 | 1861 | 0 | ||||||
Thomas Mjøen (A) | Leangen Travbane | 02 | 3/1640 | 3 | 3 | 32,7ag | 0 | G | 0071 | 0 | |||||
Thomas Mjøen (A) | Leangen Travbane | 04 | 10/1660 | 10 | 10 | dg | - | 0402 | 0 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 02 | 1/1640 | 1 | 1 | dg | - | 0114 | 0 | ||||||
Thomas Mjøen (A) | Leangen Travbane | 03 | 5/2140 | 5 | 5 | 32,6ag | 6 | G | 0220 | 1 500 | |||||
Arne Nilsen (T) | Leangen Travbane | 04 | 5/1660 | 5 | 5 | 33,6 g | 0 | G | 0378 | 0 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 04 | 4/1640 | 4 | 4 | 31,5 | 1 | 0308 | 14 000 | ||||||
Atle Solhus (T) | Orkdal Tråvpark | 03 | 7/2140 | 7 | 7 | 35,0 g | 0 | G | 0 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 03 | 1/1640 | 1 | 1 | 32,2 | 6 | 0148 | 1 500 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 02 | 3/1640 | 3 | 3 | 31,7ag | 4 | G | 0426 | 2 500 | |||||
Boye Ølstøren (T) | Leangen Travbane | 05 | 1/2140 | 1 | 1 | 34,4 g | 0 | G | 0436 | 0 | |||||
Odd Arne Kjøsnes (A) | Leangen Travbane | 05 | 1/1640 | 1 | 1 | 31,9a | 0 | 0406 | 0 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Nossum Travbane | 02 | 12/1720 | 12 | 12 | 34,0 g | 5 | G | 800 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 03 | 3/2160 | 3 | 3 | 32,6 | 0 | 0404 | 0 | ||||||
Odd Arne Kjøsnes (A) | Leangen Travbane | 04 | 13/2160 | 13 | 13 | 35,7 | 0 | 0901 | 0 | ||||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 02 | 8/1660 | 8 | 8 | 32,9 | 7 | 0129 | 1 500 |