Status:
Død
Bye Me A Rose (S) (Varmblods traver)
S-01-1194
-
Farge:
Brun
-
Årgang:
2001
-
Kjønn:
Hoppe
-
Eier:
Kjell Vidar Braaten, BØ I TELEMARK
-
Oppdretter:
Sverige, S-161 BROMMA,
-
Starter:
85
-
1. plass:
10
-
2. plass:
11
-
3. plass:
10
-
Plassering:
14
-
Volte:
(7)15,8M
-
Auto:
(7)14,2aK
-
Premier:
kr 351 094
Karriere
År |
Starter |
1. pl. |
2. pl. |
3. pl. |
Øvr. pl. |
Bestetid |
Innkjørt kr. |
2006 |
2 |
0 |
1 |
0 |
0 |
17,7 |
4211 |
4 211 |
2007 |
10 |
3 |
0 |
2 |
1 |
17,6a |
60706 |
60 706 |
2008 |
29 |
3 |
6 |
4 |
4 |
14,2a |
153665 |
153 665 |
2009 |
23 |
0 |
2 |
2 |
9 |
14,5a |
57000 |
57 000 |
Starter 2008
Kusknavn |
Banenavn |
Dato |
Løp |
Dist. |
Spor |
Prog.nr. |
T |
Tid |
Plas. |
R |
G |
Odds |
Premie kr. |
Sko |
Vogn |
Kjetil Roe (S) |
Sørlandets Travpark |
|
06 |
9/2140 |
9 |
9 |
|
17,6a |
2 |
|
|
93 |
8000 |
8 000 |
|
|
Tom Erik Solberg (T) |
Bjerke Travbane |
|
07 |
10/1609 |
10 |
11 |
|
14,9a |
0 |
|
|
137 |
0 |
0 |
|
|
Kjetil Roe (S) |
Jarlsberg Travbane |
|
09 |
9/1609 |
9 |
9 |
|
16,3ag |
4 |
|
G |
161 |
3500 |
3 500 |
|
|
Kjetil Roe (S) |
Klosterskogen Travbane |
|
03 |
11/1700 |
11 |
11 |
|
16,9a |
3 |
|
|
692 |
7000 |
7 000 |
|
|
Kjetil Roe (S) |
Biri Travbane |
|
08 |
3/2640 |
3 |
13 |
|
20,5 |
0 |
|
|
816 |
0 |
0 |
|
|
Lars Anvar Kolle (C) |
Biri Travbane |
|
09 |
3/1609 |
3 |
3 |
|
16,1a |
0 |
|
|
29 |
0 |
0 |
|
|
Lars Anvar Kolle (C) |
Sørlandets Travpark |
|
08 |
4/2140 |
4 |
4 |
|
17,4a |
0 |
|
|
68 |
0 |
0 |
|
|
Gerhard Biendl (S) |
Gelsenkirchen |
|
03 |
11/2000 |
11 |
1 |
|
15,7a |
2 |
|
|
109 |
7975 |
7 975 |
|
|
Lars Anvar Kolle (C) |
Sørlandets Travpark |
|
04 |
8/2140 |
8 |
8 |
|
17,0ag |
4 |
|
G |
125 |
3500 |
3 500 |
|
|
Vidar Hop (C) |
Jarlsberg Travbane |
|
06 |
5/1609 |
5 |
5 |
|
dg |
- |
|
|
83 |
0 |
0 |
|
|
Kjetil Roe (S) |
Klosterskogen Travbane |
|
01 |
3/1700 |
3 |
3 |
|
17,4a |
2 |
|
|
64 |
6000 |
6 000 |
|
|
Thor Borg (C) |
Bjerke Travbane |
|
06 |
1/2100 |
1 |
1 |
|
br a |
- |
|
|
124 |
0 |
0 |
|
|
Lars Anvar Kolle (C) |
Jarlsberg Travbane |
|
06 |
8/1609 |
8 |
8 |
|
14,7a |
0 |
|
|
87 |
0 |
0 |
|
|
Conrad Lugauer (T) |
Berlin-Mariendorf |
|
09 |
1/2000 |
1 |
1 |
|
15,8 |
3 |
|
|
134 |
3190 |
3 190 |
|
|
Lars Anvar Kolle (C) |
Sørlandets Travpark |
|
05 |
10/1609 |
10 |
12 |
|
14,2a |
2 |
|
|
91 |
9000 |
9 000 |
|
|
Kjetil Roe (S) |
Sørlandets Travpark |
|
04 |
1/1609 |
1 |
1 |
|
15,3a |
3 |
|
|
92 |
8000 |
8 000 |
|
|
Åsbjørn Tengsareid (T) |
Sørlandets Travpark |
|
05 |
3/1609 |
3 |
3 |
|
15,9a |
5 |
|
|
85 |
2500 |
2 500 |
|
|
Asbjørn Mehla (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
03 |
6/1700 |
6 |
6 |
|
br ag |
- |
|
G |
59 |
0 |
0 |
|
|
Tom Erik Solberg (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
06 |
5/2100 |
5 |
5 |
|
STR |
- |
|
|
0 |
0 |
0 |
|
|
Kjetil Roe (T) |
Klosterskogen Travbane |
|
03 |
5/1700 |
5 |
5 |
|
g0 ag |
- |
|
G |
51 |
0 |
0 |
|
|
Tom Erik Solberg (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
04 |
2/1609 |
2 |
2 |
|
15,1a |
2 |
|
|
15 |
5000 |
5 000 |
|
|
Tom Erik Solberg (T) |
Forus Travbane |
|
04 |
10/2060 |
10 |
15 |
|
17,4 |
4 |
|
|
352 |
10000 |
10 000 |
|
|
Lars Anvar Kolle (C) |
Drammen Travbane |
|
03 |
2/1700 |
2 |
2 |
|
19,4ag |
0 |
|
G |
51 |
0 |
0 |
|
|
Lars Anvar Kolle (C) |
Jarlsberg Travbane |
|
06 |
9/2100 |
9 |
9 |
|
17,3a |
3 |
|
|
77 |
5000 |
5 000 |
|
|
Lars Anvar Kolle (C) |
Klosterskogen Travbane |
|
05 |
10/2100 |
10 |
10 |
|
17,8a |
0 |
|
|
244 |
0 |
0 |
|
|
Tom Erik Solberg (T) |
Sørlandets Travpark |
|
06 |
10/2140 |
10 |
10 |
|
br ag |
- |
|
G |
56 |
0 |
0 |
|
|
Tom Erik Solberg (T) |
Bjerke Travbane |
|
06 |
7/2100 |
7 |
7 |
|
STR |
- |
|
|
0 |
0 |
0 |
|
|
Tom Erik Solberg (T) |
Bjerke Travbane |
|
06 |
4/1609 |
4 |
4 |
|
17,9a |
1 |
|
|
19 |
24000 |
24 000 |
|
|
Tom Erik Solberg (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
08 |
10/2100 |
10 |
10 |
|
17,7a |
2 |
|
|
25 |
25000 |
25 000 |
|
|
Tom Erik Solberg (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
08 |
1/1609 |
1 |
1 |
|
15,7a |
1 |
|
|
15 |
12000 |
12 000 |
|
|
Tom Erik Solberg (T) |
Jarlsberg Travbane |
|
06 |
4/2100 |
4 |
4 |
|
19,4a |
1 |
|
|
26 |
14000 |
14 000 |
|
|
Avkom
Utstilling
Årstall |
Sted |
Klasse |
Resultat |
Kvalitet |
Detaljer |