Status:
Død
Morue Aubiose (S) (Varmblods traver)
S-01-1734
- Farge: Mørkbr
- Årgang: 2001
- Kjønn: Hoppe
- Eier: Tor Egil Skrødal & Borghild Skrødal, LEVANGER
- Oppdretter: Sverige, S-161 BROMMA,
- Starter: 60
- 1. plass: 6
- 2. plass: 2
- 3. plass: 6
- Plassering: 10
- Volte: (4)16,4K
- Auto: (4)14,1aK
- Premier: kr 201 531
Starter 2007
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Roar Walsøe (T) | Leangen Travbane | 05 | 5/2180 | 5 | 6 | br g | - | G | 1174 | 0 | |||||
Heidi Struck (A) | Leangen Travbane | 04 | 3/2140 | 3 | 3 | 19,6a | 0 | 343 | 0 | ||||||
Odd Arne Kjøsnes (T) | Leangen Travbane | 05 | 7/2160 | 7 | 14 | br g | - | G | 847 | 0 | |||||
Odd Arne Kjøsnes (T) | Leangen Travbane | 05 | 5/2160 | 5 | 11 | 18,0 | 6 | 444 | 2 000 | ||||||
Odd Arne Kjøsnes (T) | Orkdal Tråvpark | 06 | 1/1720 | 1 | 5 | br g | - | G | PK | 0 | |||||
Roar Walsøe (T) | Nossum Travbane | 05 | 2/1740 | 2 | 7 | 19,5 | 0 | PK | 0 | ||||||
Ivar Asphaug (S) | Leangen Travbane | 03 | 1/1680 | 1 | 13 | 17,3 | 7 | 337 | 1 000 | ||||||
Dag Sandø Nilsen (T) | Orkdal Tråvpark | 05 | 5/1700 | 5 | 5 | 18,1 | 0 | 181 | 0 | ||||||
Hans Chr. Holm (T) | Leangen Travbane | 03 | 12/1640 | 12 | 12 | 16,5a | 0 | 496 | 0 | ||||||
Dag Sandø Nilsen (T) | Orkdal Tråvpark | 05 | 3/2120 | 3 | 12 | 19,3 | 8 | PK | 800 | ||||||
Edvard Kristiansen (S) | Östersund | 07 | 12/2140 | 12 | 4 | 17,2a | 0 | 1488 | 0 | ||||||
Dag Sandø Nilsen (T) | Leangen Travbane | 05 | 3/1640 | 3 | 3 | br ag | - | G | 256 | 0 | |||||
Atle Solhus (T) | Skoglund Travbane | 06 | 5/2120 | 5 | 11 | 19,2 | 1 | PK | 4 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 06 | 9/1640 | 9 | 9 | 20,9a | 0 | 112 | 0 | ||||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 09 | 4/1640 | 4 | 4 | 17,5a | 0 | 201 | 0 | ||||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 02 | 12/1640 | 12 | 12 | 17,4a | 0 | 169 | 0 | ||||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 08 | 12/2140 | 12 | 12 | 19,7a | 0 | 260 | 0 |