Status:
Død
Vill Spik (Kaldblods traver)
N-04-0707
- Farge: Brun
- Årgang: 2004
- Kjønn: Hingst
- Eier: Bjarne Storseth & May Iren Storseth, ORKANGER
- Oppdretter: May Iren Storseth, SKAUN
- Starter: 100
- 1. plass: 6
- 2. plass: 17
- 3. plass: 13
- Plassering: 23
- Volte: (9)26,4K
- Auto: (5)*25,7aK
- Premier: kr 470 655
Starter 2009
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 09 | 1/2160 | 1 | 6 | 29,3 | 3 | 77 | 5 000 | ||||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 09 | 5/2140 | 5 | 5 | 30,1 g | 0 | G | 446 | 0 | |||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 07 | 3/2180 | 3 | 13 | 29,8 g | 0 | G | 87 | 0 | |||||
Jomar Blekkan (T) | Drammen Travbane | 10 | 1/2540 | 1 | 8 | 30,2 | 0 | 516 | 0 | ||||||
Atle Solhus (T) | Bjerke Travbane | 10 | 2/2140 | 2 | 2 | 28,2 | 0 | 69 | 0 | ||||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 10 | 12/1640 | 12 | 12 | 25,7a | 1 | 42 | 14 000 | ||||||
Atle Solhus (T) | Orkdal Tråvpark | 02 | 4/2120 | 4 | 12 | 30,1 g | 1 | G | 73 | 10 000 | |||||
Atle Solhus (T) | Jarlsberg Travbane | 10 | 3/2640 | 3 | 10 | 29,9 g | 7 | G | 302 | 5 000 | |||||
Jomar Blekkan (T) | Leangen Travbane | 06 | 8/2160 | 8 | 12 | 27,9 | 6 | 73 | 2 000 | ||||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 01 | 7/2140 | 7 | 7 | 29,8a | 0 | 36 | 0 | ||||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 06 | 7/2140 | 7 | 8 | 27,2a | 4 | 27 | 5 000 | ||||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 10 | 3/2140 | 3 | 3 | 28,8 | 6 | 57 | 5 000 | ||||||
Atle Solhus (T) | Biri Travbane | 08 | 4/2100 | 4 | 4 | 29,3 | 1 | 31 | 75 000 | ||||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 05 | 2/2180 | 2 | 6 | 29,6 | 1 | 20 | 18 000 | ||||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 09 | 3/2160 | 3 | 7 | 29,5 g | 2 | G | 20 | 7 000 | |||||
Jomar Blekkan (T) | Leangen Travbane | 04 | 11/2160 | 11 | 15 | 29,7 | 4 | 101 | 10 000 | ||||||
Hans Wilhelm Storås (A) | Leangen Travbane | 07 | 2/2160 | 2 | 5 | 31,9 | 1 | 27 | 18 000 |