Status:
Død
Vill Spik (Kaldblods traver)
N-04-0707
- Farge: Brun
- Årgang: 2004
- Kjønn: Hingst
- Eier: Bjarne Storseth & May Iren Storseth, ORKANGER
- Oppdretter: May Iren Storseth, SKAUN
- Starter: 100
- 1. plass: 6
- 2. plass: 17
- 3. plass: 13
- Plassering: 23
- Volte: (9)26,4K
- Auto: (5)*25,7aK
- Premier: kr 470 655
Starter 2011
Kusknavn | Banenavn | Dato | Løp | Dist. | Spor | Prog.nr. | T | Tid | Plas. | R | G | Odds | Premie kr. | Sko | Vogn |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 10 | 5/2140 | 5 | 5 | 27,4 | 0 | 865 | 0 | ||||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 06 | 4/2160 | 4 | 9 | 30,8 | 0 | 258 | 0 | ||||||
Atle Solhus (T) | Biri Travbane | 06 | 9/2100 | 9 | 9 | STR | - | 0 | 0 | ||||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 03 | 2/2660 | 2 | 7 | 31,3 | 0 | 147 | 0 | ||||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 06 | 7/1640 | 7 | 7 | 27,4a | 2 | 32 | 7 000 | ||||||
Bjørn Garberg (T) | Jarlsberg Travbane | 10 | 6/2100 | 6 | 6 | 27,4 g | 0 | G | 752 | 0 | |||||
Bjørn Garberg (T) | Leangen Travbane | 08 | 4/2160 | 4 | 9 | 28,8 | 3 | 78 | 5 000 | ||||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 02 | 1/2140 | 1 | 1 | 27,2 | 3 | 85 | 7 000 | ||||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 09 | 2/2160 | 2 | 8 | 29,3 | 2 | 74 | 7 000 | ||||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 07 | 3/2180 | 3 | 13 | STR | - | 0 | 0 | ||||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 02 | 3/2160 | 3 | 9 | 28,0 | 3 | 165 | 4 000 | ||||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 03 | 4/2160 | 4 | 10 | 28,6 | 2 | 97 | 10 000 | ||||||
Jarle Morten Sørmo (T) | Leangen Travbane | 08 | 7/2160 | 7 | 7 | 30,7 | 0 | 216 | 0 | ||||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 09 | 5/2160 | 5 | 12 | 31,6 | 2 | 83 | 12 000 | ||||||
Atle Solhus (T) | Leangen Travbane | 05 | 1/2140 | 1 | 1 | 29,2 g | 3 | G | 93 | 6 000 | |||||
Edvard Kristiansen (A) | Leangen Travbane | 07 | 3/2160 | 3 | 8 | 31,5 | 2 | 324 | 7 000 | ||||||
Hans Wilhelm Storås (S) | Leangen Travbane | 04 | 4/2160 | 4 | 10 | 33,2 | 0 | 68 | 0 |